Hei!
Har en Celica ST182, og kjørte tom for frostveske i dag.
Eller rettere sagt jeg fylte for under to uker siden, og alt hadde rent ut i dag.
SÃ¥ jeg fant ut at dette er en lekasje.
Men er redd topp pakingnen har gått. Vet ikke hvor langt jeg har kjørt uten frostveske. Men nåla som måler tempraturen på bilen gikk opp og ned som en jojo.
Men trodde det ikke var kjøleveska siden jeg fylte det for under 2 uker siden.
Så jeg kjørte en 3 kanskje 4 mil med dette.
Men uansett, jeg fikk varm luft i bilen. Og merka ikke noe spess på draget.
Da jeg stoppa på en bensin stasjon og tok opp panseret. Var det en liten frese lyd i motoren.
Så jeg sjekka kjøeveska og den var tom. Fant også sånn ca ut hvor det var lekasje.
Har ikke kjørt med bilen noe mer etter dette. Men er redd toppakningen har gått. Hva er i såfall symptomene om den har gått? Ville jeg ha merket det med en gang?
Kan ha blitt så mye som 4 mils kjøring med dette. Er det stor sjangs for at den har gått da?
På Forhånd takk for alle svar
Har en Celica ST182, og kjørte tom for frostveske i dag.
Eller rettere sagt jeg fylte for under to uker siden, og alt hadde rent ut i dag.
SÃ¥ jeg fant ut at dette er en lekasje.
Men er redd topp pakingnen har gått. Vet ikke hvor langt jeg har kjørt uten frostveske. Men nåla som måler tempraturen på bilen gikk opp og ned som en jojo.
Men trodde det ikke var kjøleveska siden jeg fylte det for under 2 uker siden.
Så jeg kjørte en 3 kanskje 4 mil med dette.

Men uansett, jeg fikk varm luft i bilen. Og merka ikke noe spess på draget.
Da jeg stoppa på en bensin stasjon og tok opp panseret. Var det en liten frese lyd i motoren.
Så jeg sjekka kjøeveska og den var tom. Fant også sånn ca ut hvor det var lekasje.
Har ikke kjørt med bilen noe mer etter dette. Men er redd toppakningen har gått. Hva er i såfall symptomene om den har gått? Ville jeg ha merket det med en gang?
Kan ha blitt så mye som 4 mils kjøring med dette. Er det stor sjangs for at den har gått da?
På Forhånd takk for alle svar

92 Celica ST182 *selges*
-87 Corolla 1.3
-87 Corolla 1.3