Hey jeg trenger hjelp til å velge ut hvilke seter jeg skal kjøpe i supra'n
Hva tror dere? 

Vedlegg
Blue Pearl Supra - I go singel
tore 95 tt euro spec skrev:Hey jeg trenger hjelp til å velge ut hvilke seter jeg skal kjøpe i supra'nHva med å velge de som er best å sitte i..?
Hva tror dere?
erling skrev:Hva med å velge de som er best å sitte i..?God idé...
tommis skrev:Sparco er det rette for Supra. Skal ha to Sparco stoler i min, må bare akkumulere opp litt penger først. Hvis jeg ikke kommer over et bra tilbud da. Gruppekjøp??...joda gruppe kjøp høres greit ut men da må det skje før jul
Kilgallon skrev:Spørs jo litt hvilken farge du har på bilen da. Bør jo matcheja enig der..bilen blir lakkert i en house of kolor farge (Burple)
tore 95 tt euro spec skrev:Da trur jeg dette kommer til å matche perfektKilgallon skrev:Spørs jo litt hvilken farge du har på bilen da. Bør jo matcheja enig der..bilen blir lakkert i en house of kolor farge (Burple)
så den blir blåaktigså tror det skal bli fint det
tore 95 tt euro spec skrev:Såpass ja, sitter du så dårlig?tommis skrev:Sparco er det rette for Supra. Skal ha to Sparco stoler i min, må bare akkumulere opp litt penger først. Hvis jeg ikke kommer over et bra tilbud da. Gruppekjøp??...joda gruppe kjøp høres greit ut men da må det skje før jul