TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• billig mr2 turbo?? eller skrap?

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller
 #25005  av Tommy

noen som har hørt om en cameleon lakka mkII turbo i stavangerområdet som skal selges til 124 laken!!!! glemte jeg å si at det var en 94 mod? uten å trå på noens tær ell lignende, er ikke dette avskrekkende billig? har ikke greit å få tak i annonsen enda, fikk bare en meld fra en kar i går om tilbudet.

#25012  av CelicaTurbo

høres usannsynlig ut?

#25014  av Tommy

ja, er det ikke. tenkte at det måtte vel være noen inne her som visste om noe siden det var fra stavanger. tenkte først at det var markus, er det ikke det han\du heter, men han kjører vel 91. jaja, det blir vel ei løysning ette kvert!!!

#25029  av MRQuoc

Markus har vel ikke enda tenkt å selge sin. trodde at det var veldig få cameleonlakkerte MR2 i det området .. med mindre det er en "wannabe-markus" ikke saå langt unna han :p

Det kan jo være en som har kopiert livet til markus ? ;D

#25042  av Kenny

MRQ skrev:Det kan jo være en som har kopiert livet til markus ? ;D

he he :mrgreen:

#25044  av MRQuoc

btw , kenny , fikk en tilbud fra en "litt rar" fyr som hadde Turbo'er til 4AGE. han holder til ved sølfast\Honda-lageret (gamle)
kjenner du til han ?
 #25052  av chris

Tommy skrev:noen som har hørt om en cameleon lakka mkII turbo i stavangerområdet som skal selges til 124 laken!!!! glemte jeg å si at det var en 94 mod? uten å trå på noens tær ell lignende, er ikke dette avskrekkende billig? har ikke greit å få tak i annonsen enda, fikk bare en meld fra en kar i går om tilbudet.
Jeg vil tro dette bare er tull ;)

#25053  av mralp

"Pent brukt mr2 turbo med cameleonlakk selges. Innbruddsskader førerside (må bytte lås), ellers strøken! Masse mods!
Går for kun 124 laken dersom du har pengene klare når jeg kommer! (Leveringstid ca 2 dager.)"

:o ....LÃ¥s bilen Markus!

Huff, dårlig humor jeg har, skal ikke tulle med slikt :P

#25072  av Tommy

kilden var visst mortorbørsen forgje uke, dette her skal jeg til buns i ass.da komer vel bilen på nettet neste uke. synes det er sykt rart at ingen har verken hørt eller sett denne bilen. vil jo tro at den vekker litt oppsikt :?: :shock:

#25073  av sindrejl

haha, "leveringstid 2 dager"

Er import dette, uten betalt avgift ;)

#25075  av CelicaTurbo

ah, så klart... passe lei slike annonser nå hvor bilen ikke er importert engang og "selgeren" ikke har bilen tilgjengelig, synes det egentlig er frekt å annonsere på den måten :?

#25081  av kennethx

Bilen min lå på en slik annonse, men jeg kjøpte den ikke av ham som annonserte den! hehe.

Han jeg kjøpte den av legger ikke ut annonse på den måten før han har bilen. Han har imidlertid en side med biler som er klare for import, men det går da klart frem at bilen står i tyskland.

#25083  av chris

CelicaTurbo skrev:ah, så klart... passe lei slike annonser nå hvor bilen ikke er importert engang og "selgeren" ikke har bilen tilgjengelig, synes det egentlig er frekt å annonsere på den måten :?
Rart det er lov egentlig. Sånn i forhold til forbrukerrådet etc.

#25101  av erling

Klarer ikke å se problemet med å annonsere på den måten egentlig. Så lenge det står tydlig i annonsen at bilen ikke er importert. Kan ikke forvente at så mange skal gidde å ta inn og momse en spesiell bil som kanskje ikke klarer norske registreringskrav, (eks. Skyline) eller som blir stående lenge i opplagring finansiert av kassekreditt med 16-18% rente. Er litt drøyt å forlange spør du meg.

De gir jo bare folk et tilbud.. "Denne bilen kan vi hente til deg for XXX kr..." Hva er egentlig feil?

#25106  av MR2turbo

hmmmm... noen som vil selge bilen min? :lol:
Kansje jeg må ansette en sekuritas for å passe på en 24timer nå :)

Hvor finner jeg denne annonsen??