TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Trenger ny inner\underskjerm under frontleppa

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #213260  av inzane2012

Som topic sier må jeg nå ha ny skjerm under frontleppa og høyrehjulbue da jeg kjørte på noe litt for høy hastighet, vil ikke nevne noe spesifikt her, men kan si såppas at jeg hadde ganske mye flaks som ikke havnet i fjellveggen...

Da jeg stoppet og sjekket bilen med en gang la jeg ikke merke noe med en gang, men hørtes ut som en pose som hadde såtte seg fast i ene hjulet og lagde en ganske stygg lyd når jeg kom over 70...

Men da jeg fikk litt mer lys på bilen såg jeg at den skjermen som ligger under frontleppa var knekt og bøyd nedover, samt at den innerskjermen under høyre hjulbue og var knekt helt nederst der den går sammen med skjermen under fronten...

så mitt spm blir da, er det noen her inne som har skiftet disse og som kanskje har ett delenr, pris eller noe i den duren??
kanskje til og med noen her som har en sånn liggendes og er interessert i så selge den til meg??
og noen som har peiling på om det er noe pes å skifte dette??

mvh

nicolay

#213275  av Xlr8

må da vere noen her inne med en dele bil? som kan selle deg de du er ute etter får en billig penge?

#213278  av mr2cato

send en pm til MR2Turbo (Markus) han har det meste av ting. Han rydder vektedet sitt for ting som bare opptar plass. Så meget godt mulig han noe av det du trenger, prøv en pm du... :wink:

-Cato

#213301  av Pitchyou

hvor nødvendig er egentli innerskjermer framme?

#213307  av inzane2012

nei si d:) men den e vertfall kjekt å ha under hjulbuene da....