TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• endelig er bilen tilbake

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Supra
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Supra
 #213578  av KK-ma70

Som de aller fleste har fått med seg så gikk jo Supra'n min i stykker på ACR 2004. Reimhjul gikk og div dritt..
NÅ er bilen endelig hjemme igjen etter et langt sykefravær og en rask visit til sykehuset i Bergen(Toyparts)
7m-ge'n med automat kassa ble byttet med...... ............. 1JZ-GTE med manuell kasse!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Fy faan korr d går....... :D :D :D :D :D :shock: :D :D 8) 8) 8) :o
HAHAHA....

Bare synd jeg må parkere bilen i kveld for resten av vinteren :(
Men til sommeren blir det leven igjen :twisted:

Tusen Takk til TOYPARTS som gjorde det hele mulig :D

#213580  av CelicaTurbo

gratulerer med bil på veien igjen da! Bare synd for det at det er vinter nå :lol:

#213584  av ST205RR

blir det ACR til våren da ?

#213586  av Kilgallon

Grattis med at bilen er tilbake da.

#213594  av tojo

:D Grattis. Har hørt mye positivt om den motoren :D Her blir det full rulle til sommeren(Landstreff Nord ;-) . Bilde

#213641  av jan-erik

Grattis. Nissen kom tidligere i år enn vanlig skjønner jeg :wink:

God jul!

#213667  av sindrejl

haha RÅTT!!! var FAEN meg på tide!! :D :D :D regner med du har planer om å kjøre fra meg på acr? ;)=

#213716  av kennethx

Fet lyd var det og :lol: grattis!

#213720  av TOYPARTS

norges første kjørbare mk3 med 1jzgte, må bare si at dette var et rått og kult prosjekt, motor som går finere og trekker bedre på lave turtall skal du lete lenge etter, lykke til videre med den.

#214128  av KK-ma70

Blir nok ACR til sommer ja :D Men må prøve å skrape sammen noen kroner til bredere felger og dekk... Akkurat nå er jeg raka fant etter Supra prosjektet og julegaver og ikke minst tannlegen...... De er dyre de... :o makan...

Sliter litt med feste bak nå, iallefall når jeg når 3500rpm... hissig hissig :D men farlig farlig :D