Men vis du kobler av remote kabelen som sitter på forsterkeren og måler den mot jord så måler du kun 3 volt der???
der skal det jo komme 12 volt over for da går det ikke amper der. for da er det jo ingen krets det kan gå strøm men spenningen ligger der.
vis det ligger 3 volt der da så kan det ikke komme ut 12 volt fra spillen.
når du kobler ledningen ned på remote skruen da vis den faller til 3 volt da så vil jeg tro det er noe galt med remote inngangen på forsterkern din.
Rett meg vis jeg tar feil nå: vis du kobler i fra + , jord og remote og tar multimetret og måler ohm mellom jord og remote så skal displayet vise samme resultat som når man holder pinnene ute i lufta. Mener at vis man holder dem i lufta så viser ikke displayte noe og vis man kortslutter dem så viser det 0.00
vis du får noe utslag på displayet når du måler mellom jord og remote så vil jeg tro det ligger noe rart der.
hva er det slags forsterker og er den helt nye eller er det en du har brukt før eller kjøpt brukt??
KK-ma70 skrev:Synes 12v på remoten hørtes litt mye ut jeg, tror ikke den skal gi fra seg så mye.
Chris og jeg plagdes litt med den remoten da vi koblet opp anlegget hans første gang.
Tenkte å koble til et relè på remoten som startet viftene i kassen forsterkeren hans lå i samtidig som forsterkeren slo seg på. Men det skjedde ikke for remoten ga ikke fra seg nok spenning, forsterkeren kom på men ikke viftene. Var passe skuffet da kan du si....
Prøvde på 12v etterpå og da slo den ut og viftene startet.
OG NEI, vi brukte ikke remoten som hovedstrømskilde til viftene 
PS få tak i et 12v rele som ikke trekker så mye amper
har bygd opp 5volts ic kretser som styrer 230Volts krets med kortsluttnings effekter.
da brukte jeg 2 releer ett fra 5v som styrte et 12v rele som 230v