Bak er det vel god plass, så 18x9 ET40 med ganske så brede dekk går vel fint. 18x9 ET35 ville trenge solid valsing da felgen vil være 0,35mm utenfor skjermen. Trenger bare være obs på reglene, om man velger å følge dem

Har ikke helt oversikt over hva maks innpress er bake før man tar i fjærbenet....
Foran derimot er man jo helt på grensen med 8" bredde: Med ET35 er det jo en hårsbredd fra å ta i fjærskåla selv med 215 dekk (kanskje bedre med 35 profil da...), + at den stikker litt ut under skjermen foran. Vær også OBS på at coilovers som regel har større diameter enn fjærbenstumpen som er der originalt. Sant nok er det ikke noe fjærskål å bekymre seg over, men jeg slet med 17x8 ET35 med 215dekk foran og coilovers, var faktisk en av grunnene til at jeg skiftet felger. Hos meg (KW coilovers) ville det ikke gått med 8" bredde og ET38, og slenger man da på en 5mm spacer (altså ET33) ville jo en 8" felg stikke et par milimeter utfor skjermen.
Så med coilovers vil jeg absolutt anbefale å finne en 7"-7,5" bred felg foran, hvis du ikke vil at felgen skal stikke langt utfor skjermen da.