TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• MR2 Mk2 og LCD

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #25324  av Goose

Her er det bilde av en MR2 med en 7" LCD innebyget.
Fyren vil nok ikke ha luft blå fra midten men stillig løsning.
Vedlegg
screen1[1].JPG
screen1[1].JPG (10.56 kiB) Vist 1987 ganger
 #25325  av @lpher

Goose skrev:Her er det bilde av en MR2 med en 7" LCD innebyget.
Fyren vil nok ikke ha luft blå fra midten men stillig løsning.
Ahh...ser ut som en Pioneer AVD-W6000 6,5" skjerm...med en Sony CDXCA900 spiller...ikke så værst det der da? ;-)

@lpher

#25327  av Goose

Dette er nok en Lilliput eller Legacy LCD :)

#25328  av @lpher

Goose skrev:Dette er nok en Lilliput eller Legacy LCD :)
Når du sier det så ser det sånn ut ja... ;-)
Men man trenger ikke akkurat være no rocket scientist for å se hvor de har rappa designet fra ;-)

http://www.bilradiospes.no/prod_detaljer.php?id=260

@lpher

#25329  av Goose

nei nei @alpher.
De sjermene er Made in China og ligner sinsykt på orginalen men heter forskjellig men har samme LCD panel...

#25330  av chris

Når (merk at det er når, ikke hvis) jeg skal ha dvdskjerm i mr2'en, så skal jeg gå for motorisert indash. kulest, og mest praktisk. OG.. man kan få med avtagbart frontpanel. sistnevnte er must for min del i hvert fall.
Sist redigert av chris den 29 nov 2003 23:41, redigert 1 gang totalt.

#25331  av Goose

høres ut som en ran av pris for en sånnen.
Da heller kjøper jeg en i USA forsikrer jeg den til prisen i norge og tåler jeg fint en del tyverier før prisen blir så høy som for den ene sjermen din.. :)

#25332  av chris

Goose skrev:høres ut som en ran av pris for en sånnen.
Da heller kjøper jeg en i USA forsikrer jeg den til prisen i norge og tåler jeg fint en del tyverier før prisen blir så høy som for den ene sjermen din.. :)
ja, de koster en del. ligger vel på mellom 15 og 25 lapper.. men de er fullt motorisert, indash, justerbar vinkel med fjernkontroll, touchscreen, og dvdspiller i samme enheten (som såklart spiller vanlige cd'er også). og avtagbart frontpanel. vil tro det går an å presse prisene litt på disse også. er vel en del avanse på de tenker jeg. sant alf? :D

Grunnen til at jeg maser sånn om avtagbart frontpanel, er ikke fordi jeg er redd for selve spilleren. men mer det at jeg er redd for selve bilen. avtagbart frontpanel forhindrer utrolig mange innbrudd i bil. i veldig mange tilfeller lar de være, og går til neste bil i stedet, hvis frontpanelet på spilleren er borte.

#25333  av Goose

Litt enig med deg.

#25335  av CelicaTurbo

er dessverre det som er saken med slike skjermer, de fungerer nok som en magnet på klåfingrede personer så lenge de ikke kan skjules :( Prisen på skjermen er det jo mulig å få relativt lavt men det hjelper ikke så mye om kjeltringene herper døren for å komme inn i bilen..

#25336  av Goose

Det er derfor jeg skal ha hurtigmontering... :)

#25353  av CelicaTurbo

akkurat, må bruke noen slik løsning ja :)