Hei! Jeg er glad jeg oppdaget dette forumet. Har brukt et par timer på å lese meg igjennom mye av det som står skrevet her, og jeg må si jeg har lært en hel del! Glimrende forum:)
Jeg har funnet ut at jeg har lyst på en MR2 og har funnet en som ser slik ut:

Den ser jo veldig fin ut men er helt standard. Jeg har allerede begynt å tenke på hva jeg i tillfellet jeg kjøper den har lyst å gjøre for å få den til å se mye bedre ut. F.eks som denne:

Så mitt spørsmål til dere erfarne MR2-stylister
er hva er det jeg må gjøre for å få "forvandlet" bilen til å se ca sånn ut som det nederste bildet til en rimelig pris? (trenger ikke se akkurat lik ut, men ca slik) Jeg likte det stylingsettet - ikke så ektremt som Veilside sitt. De åpenbare forskjellene blir jo nye felger og dekk. der vil jeg max bruke 10 tusen. så er det stylingsett til samme pris ca. så kommer hvite blinklys osv. og så har jeg vurdert å kjøpe et senkesett med koni justerbare dempere. hva er prisen på et brukbart koni senkesett som senker ca 3-4 cm ? Hvis dere kunne kommet med en del adresser til firmaer i Norge som driver med import av diverse utstyr (som ikke koster skjorta) som jeg trenger for å få MR2'en slik jeg har beskrevet hadde det vært kjempefint!
Takker alle for innspill. Kom gjerne med kommentarer på hvordan jeg kan få stylet MR2'en enda finere (husk: trenger ikke være ekstremt med luftinntak i alle retninger, og 19" felger osv osv) nøyer meg med 17" jeg
Jeg har funnet ut at jeg har lyst på en MR2 og har funnet en som ser slik ut:

Den ser jo veldig fin ut men er helt standard. Jeg har allerede begynt å tenke på hva jeg i tillfellet jeg kjøper den har lyst å gjøre for å få den til å se mye bedre ut. F.eks som denne:

Så mitt spørsmål til dere erfarne MR2-stylister

Takker alle for innspill. Kom gjerne med kommentarer på hvordan jeg kan få stylet MR2'en enda finere (husk: trenger ikke være ekstremt med luftinntak i alle retninger, og 19" felger osv osv) nøyer meg med 17" jeg