TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Min cts 05 Swe

• Skryt, prat og kommentarer.
Skryt, prat og kommentarer.
 #214982  av kristensen

Hejsan var bara tvungen att hoppa in på erat fina forum och skriva ett par rader... Ser att ni har fått fram en hel del info om toyotas nyheter och framtidsprojekt tex lexusen med 425 hp det är faktiskt på tiden att dom tar fram något som kan konkurrera med Bmw Mb och Audi..... Keep up the good work!!!

/ kristensen

Ps. postar en länk på min cts här nedan.... Släng gärna in en kommentar..

http://www.garaget.org/?car=7534

#215015  av lexusmann

frekk doning du har der.... :wink:
kunne også tenkt meg en e12....

#215019  av kristensen

Tackar !! :D Vi ska ev ha en corollaträff i jönköping (sverige) till våren och några från norge skulle ju ev komma men även andra toyos är välkomna...

Förresten om det är någon här som bor nära saltströmmen eller något annat känt havsfiskevatten omrking norge så får ni gärna säga till har lite frågor kring en resa jag ev ska göra dit upp.... :wink: Gott nytt på er förresten

#215022  av lexusmann

kristensen skrev:Tackar !! :D Vi ska ev ha en corollaträff i jönköping (sverige) till våren och några från norge skulle ju ev komma men även andra toyos är välkomna...

Förresten om det är någon här som bor nära saltströmmen eller något annat känt havsfiskevatten omrking norge så får ni gärna säga till har lite frågor kring en resa jag ev ska göra dit upp.... :wink: Gott nytt på er förresten
joda, sikkert vært kul, det...men er jo et bra stykke til jønkjøping herfra... :lol:

#215032  av kristensen

Jo sant men en upplevelse !!!! :D