TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Rattfylla Toyota Gjør sitt.

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#215944  av Helmer

Veit ikke om det er så genialt jeg men... Finnes jo hansker. :lol:

#215955  av sindrejl

"Et dashboard-montert kamera ser etter utvidete pupiller hos sjåføren, mens bilen automatisk vil sakne ned og stoppe hvis sensorene plukker opp "mistenkelig" rattføring og vinglete kjøring."

skjønner ganske fort at denne bilen vil også reagere på min utagerende kjøring med andre ord :D

#215978  av Rømmling

iriterende at det skal stoppe vær gang man svinger litt ekstra da

#215984  av Larsen

Fin idè, men tror ikke teknologien er helt moden enda. Toyota kommer nok til å få mye sinte kunder på morgingen ihvertfall.

#215992  av Mr2Even

Utrolig mye rar teknologi, men det trenger vi vel i en ufornuftig dum verden. Teknologien sier mye om samfunnet egentlig, den legger opp til at vi ikke trenger å tenke logisk selv, ja for mange har jo helt mistet evnen til å ta riktige vurderinger og å ta ansvar i denne verden...

Det blir mer og mer høyteknologiske biler , men bak rattet sitter det minimalt teknologiske hjerner.. haha :lol:

#216012  av chris

Helmer skrev:Veit ikke om det er så genialt jeg men... Finnes jo hansker. :lol:
"Skulle sjåføren bruke hansker eller svette lite, stiller Toyota med andre mer avanaserte deteksjonssystemer. " :P

#216017  av Helmer

chris skrev:
Helmer skrev:Veit ikke om det er så genialt jeg men... Finnes jo hansker. :lol:
"Skulle sjåføren bruke hansker eller svette lite, stiller Toyota med andre mer avanaserte deteksjonssystemer. " :P
Ja det var nå enda godt det var litt mer gjennomtenkt enn det. :)

#216045  av jumbo

Liker ikke tankerekken rundt at bilen skal mene en masse om hvordan jeg kjører i det hele tatt... ikke fordi jeg på død og liv skal kjøre i fylla eller som en idiot, men fordi hele tanken på at bilen skal justere hvordan den oppfører seg uten min direkte påvirkning er skremmende som f.

#216057  av Kilgallon

Kan jo bli genialt om en stund..