TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Rabatt???

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller
 #25492  av Turbo 4x4

Jeg lurer på om det finnes noe rabatt avtaler for oss...
Hadde vært fint med det... Sånn som Club Honda... De har mange rabattavtaler...
Noen som vet noe???

#25500  av Christian

Det kunne gjort seg det ja, men det er kanskje vanskelig å få til uten at vi er en "skikkelig" klubb...?

#25509  av Goose

Ja jeg tror at det at vi ikek er registrert klubb så kan vi slite, men det er ikke verre enn å undersøke dette.

Kristian kanje du som sjef her undersøker eller eventuelt velger en gjeng som kan sjekke hos de mest aktuelle leverandørene?

Ellers skal vi bare gå og spørre alle sammen?

#25519  av CelicaTurbo

Jeg kan forhøre meg med fyren på delelageret hos den lokale Toyotaforhandleren og høre hva ham sier, men det er kanskje vanskelig så lenge vi ikke er en organisert klubb med medlemskontigent og medlemskort osv..

det er jo ikke værre enn å spørre... å få rabbatt hos deleselskaper tror jeg ikke er vanlig for klubber?

#25562  av kennethx

Jeg har ikke noe i mot en beskjeden medlems kontingent, 50 lapp i året eller noe sånt. Om vi kan skaffe rabattordninger som følge av det så sparer man fort inn den 50 lappen :)

#25564  av CelicaTurbo

joda, men jeg er ikke interessert i å drive økonomien rundt noe slikt og ha ansvaret for dette.. samt at tanken fra starten har vært at dette skal være fullstendig gratis og åpent for hvem som helst uten å gjøre forskjell.. Det er bedre at folk bruker pengene sine på bilen sin :) Det må da være mulig å få noen rabatter uten å måtte vise medlemskort eller noe slikt.

#25567  av MRQuoc

grunntanken burde følges , og jeg støtter Kristian fullt ut. selv om jeg en viss tidsrom siden også var _for_ en kontigent , men <-! dette går så fint .. vi toyota folk trenger vel ikke rabatter , vi har jo penger ;) ikkesant ?

btw .. hvor er posten der vi diskuterte om jeg var god nok til å tråkke opp på TG-bil .. har leitet litt men finner ikke igjen .. dog har jeg også glemt det til tider , men kommer på det hver bidige dag på vei til jobb :S , men selvsagt glemt når jeg farter hjem :roll:

#25572  av kennethx

Kunne jo selvfølgelig laget "medlems" kort på samme måte som vi har laget klistremerker til bilene?

Vi designer et kort, tar opp bestillinger og sender det i trykken. Slik du gjorde med klistremerker. Hvis det er det som skal til for å få rabatt, medlemskort altså...

#25573  av @lpher

Eksisterer vistnok en uoffisiell rabatt på varer fra Bilradiospesialisten i Trondheim....i think ;-)

@lpher

#25579  av chris

@lpher skrev:Eksisterer vistnok en uoffisiell rabatt på varer fra Bilradiospesialisten i Trondheim....i think ;-)

@lpher
Har du også hørt det ja? Det var noen som nevnte det til meg her en dag, må nesten sjekke ut hva dette er for noe :mrgreen:

#25587  av Goose

Jeg kan lage grafikken rundt medlemskort og så kunne vi undersøkt prisen på å lage en slik kort i en kreditt kort plast. trukke summen er så stor at ingen av oss har råd til det. trykt med bilde navn osv...
Da ser det ut som om vi er en klubb, med proffe kort osv, men det er vi ikke har kontingent så er det vel vår sak.

Og sånn for å nevne en annen ting. Selv om dette er gratis alt sammen så synes jeg at vi skal hjelpe Kristian og sende en 20 kr eller 30 kr ver slik at han får dekt litt av utgiftene han har i forbindelse med ogn.
Evartfall i det minste .no domenen.OG ja jeg vet hva du mener om dette Kristian... :)

#25597  av CelicaTurbo

jeg liker å føle at jeg bidrar med noe til miljøet når jeg betaler jeg :)

#25601  av chris

Goose skrev:Og sånn for å nevne en annen ting. Selv om dette er gratis alt sammen så synes jeg at vi skal hjelpe Kristian og sende en 20 kr eller 30 kr ver slik at han får dekt litt av utgiftene han har i forbindelse med ogn.
Evartfall i det minste .no domenen.OG ja jeg vet hva du mener om dette Kristian... :)
Dette er jeg egentlig enig i.. en liten ubetydelig sum fra hver, blir såpass til sammen, at det dekker peset og utgiftene Kristian har og har hatt :)

#25605  av sindrejl

jepp og vips så er vi en klubb... :D