TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• vurderes solgt: 92 mod mr2 turbo jdm

• For salgsannonser for biler.
For salgsannonser for biler.
 #216211  av funkyfung

Lufter bare tanken om å selge bilen min, det er en toyota mr2 turbo(høyrestyrt)
Bilen er godkjent og registrert med turbo så her er alt på det rette med motor så du slipper problemer som man kan få med ombygt gti!! :shock:

Bilen er gått ca 170.000, og bruker ikke olje!!har ikke registrert noe olje forbruk mellom vært oljesjift :D :D

bilder finner dere på http://www.ts-ogn.no/phpBB2/viewtopic.p ... highlight=

Hvis interessen er stor nok og prisen blir den rette blir den solgt

send pm eller skriv her hvis dere ønsker info osv

Mvh Ole martin Lorentzsen
Olemlore@wire.no

#216212  av celicat23

Hvordan er historien på bilen? Følger det med servicehefte og papirer på den fra japan (regner med den er derifra?), og hva med her i norge - har den blitt fulgt opp her? Noe rust, riper, eller noen feil ellers med bilen?

Og hva slags prisklasse snakker vi om? Hvis du bare sier BUD, så sier jeg 50.000kr! :-) Du har helt sikkert en pris i tankene som du kan dele med oss ;-)

#216213  av funkyfung

bilen ble importer fra japan for 2,5 år siden. det fulgte ikke med noe servicehefte eller noe slags papirer på den!!
men bilen er i godt standt teknisk!ingen feil på den!
det er ikke rust på bilen men er litt slitt i lakken ja :oops: (skal være ærlig) Bilen er tilnermet orginal, foruten hks eksos, åpent filter, 17" sommar(215/40-17 og 235/40-17), rfl dump og senket!!

hadde nokk tenkt meg en annen prisklasse ja..ser en gti som er ombygd selges for rundt 120k og dette IKKE godkjent!!

hadde tenkt meg rund om 115.000

#216245  av mr2cato

ja det er sant at de ombygde uregistrerte ligger normalt på 100.000 - 120.000 men det henger jo også med at høyrestyrte biler ligger noen lapper under venstrestyrte.

Men dog er det ikke akuratt for mange orginale MR2 Turboer på det norske markedet.

#216262  av funkyfung

mr2cato skrev:ja det er sant at de ombygde uregistrerte ligger normalt på 100.000 - 120.000 men det henger jo også med at høyrestyrte biler ligger noen lapper under venstrestyrte.

Men dog er det ikke akuratt for mange orginale MR2 Turboer på det norske markedet.
ja det er sant at høyrestyrte biler går noen lapper under venstrestyrte og da er jo 115.000 under vanli mr2 da ingen av disse er godkjente eller betalt toll for! Og er litt trygere å kjøpe en bil som er godkjent en å kjøre rundt i noe som man kan bli skadelidende(økonomisk) for resten av livet hvis uhellet er ute og man skulle skade noe!!men er min mening

men 115.000 er bare en prisantydning så får jeg et bud jeg liker så er det jo ok.. :D :D :D :D

#216288  av sigheri

Selge????

Hadde jeg aldri trodd!!

Uansett, Meget god bil folkens.

115000,- er nok ingen upris!

#216296  av funkyfung

sigheri skrev:Selge????

Hadde jeg aldri trodd!!

Uansett, Meget god bil folkens.

115000,- er nok ingen upris!
ja må vell begynne å tenke på å selge og kjøpe meg noe billigere..må prøve å spare litt penger til bolig :D :D