TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Hjelp med kabelguide is200

• Diskusjon og spørsmÃ¥l om Lexus
Diskusjon og spørsmål om Lexus
 #216470  av tunamgu

Legger det her siden dere lexusgutta kan tinga.

Jadda,brukte to timer for å finne strømkabel til stereo i Lexus is200.Grunnen var at strømkabelen var blå/hvit og grønn,mens standard er rød og gul...

Men nå gjenstår høytalerkablene,kan noen hjelpe meg med å finne riktig og koble de på en aftermarket stereo?Tok ut OEM stereo der det stod "replaced unit".

Håper på hjelp snarlig!

#216485  av egotrip

til info: holder med å starte en topic om samme emne.

#216488  av tunamgu

Jeg vil ha det nu,vil se dvd i bilen.Ingen er her lenger jo.

#216547  av egotrip

tunamgu skrev:Jeg vil ha det nu,vil se dvd i bilen.Ingen er her lenger jo.
If you say so..

#216659  av tunamgu

Folkens,jeg er desperat.Har prøvd alt,men finner ikke høytalerkablene.Ser ut som jeg må levere inn til proffene.
 #216682  av @lpher

tunamgu skrev: Jadda,brukte to timer for å finne strømkabel til stereo i Lexus is200.Grunnen var at strømkabelen var blå/hvit og grønn,mens standard er rød og gul...

Finnes ingen standard farger i bilene ;) De standard-fargene du tenker på er de som sitter på ettermarkedsspillerne, og ikke i bil-enden :)
http://www.bilradiospes.no/index.php?aID=37&ids=artID
tunamgu skrev: Men nå gjenstår høytalerkablene,kan noen hjelpe meg med å finne riktig og koble de på en aftermarket stereo?Tok ut OEM stereo der det stod "replaced unit".

Håper på hjelp snarlig!

Er det ikke aktive høytalere i IS da?

#216685  av tunamgu

Hva vil det si at de er aktive?

Har også prøvd å sette 9v batteriet på kablene for å se hvilken som hører sammen,men finner ikke det heller.Nå er jeg oppgitt.

#216690  av csstian

Kan du ikke bare få deg et iso stikk å koble mellom bil og radio.Så slipper du å klippe eller koble deg inn på ledningene.

#216691  av tunamgu

Har du link?Jeg finner ingen som selger det.Jeg fikk med en sånn,men det passer jo ingen steder

Bilde

#216701  av csstian

Kan prøve i finne delenr i mårra på jobb. Har biln på vinterlagring så får ikke sjekket fargene på ledningene du skal ha desverre

#216819  av tunamgu

Endelig fikk jeg litt hjelp fra lexus forum i england.Kjøpe ei modifisert kabel til 60£ og koble til....Nå er det bare å vente enda lenger.

damn lexus audio shit!