TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Pris pÃ¥ cs prosjekt

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Celica
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Celica
 #217331  av Larsen

Har vært å sett på prosjektbil idag. Derfor lurte jeg på hva jeg bør gi for en cs prosjektbil. Gått ca. 100'000 km og så strøken ut ifra det jeg så (mørkt ute). Det som ikke var på plass var fronten som var ødelagt også var turboen m.m skrudd av, men i behold.
Hvor mye bør jeg gi for denne?

#217432  av sleeper

har den vært reg i norge?

#217439  av Larsen

sleeper skrev:har den vært reg i norge?
Den har gått i sveits før, men står på Norske skilter.

#217455  av sleeper

veldig vansklig og si da det er litt vansklig og vite hva du mener med at fronten var ødelagt.. betyr det bare fangere eller er masse stålbjeler ødelagt også??
hadde nok vært greit med et bilde...

#217459  av larsst185

mener broderen skulle kjøpe den for ei stund sia.kan høre hva han fikk til pris.

#217481  av Larsen

sleeper skrev:veldig vansklig og si da det er litt vansklig og vite hva du mener med at fronten var ødelagt.. betyr det bare fangere eller er masse stålbjeler ødelagt også??
hadde nok vært greit med et bilde...
Som sagt så fikk jeg ikke studert så mye på bilen, men han sa bare at frontfangere hadde sprekt. Var heller ingen tegn til at den hadde kollidert, bare frontfanger som var skrudd av da den var ødelagt. Har desverre ikke bildet. Slik det så ut skulle det være en lett jobb å skru sammen igjen.
larsst185 skrev:mener broderen skulle kjøpe den for ei stund sia.kan høre hva han fikk til pris.
Var den som stod i Røyken med hvite compomotive felger?