TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Familiebilen endelig pÃ¥ plass !

• Skryt, prat og kommentarer.
Skryt, prat og kommentarer.
 #217826  av egotrip

Da er den nye familiebilen på plass !

Det er en Avensis 98mod 2.0 SOL
Den har kun gått 85.000, og fremstår som ny å kjøre :)

Den har litt små lakkskader her og en skade på bakskjermen, som jeg skal se om jeg får gjort noe med iløpet av sommeren. Ellers er jeg strålende fornøyd med bilen :)

Noe annet en 1.6litern som satt i Carina'n :P
Vedlegg
Nybilen ! :)
Nybilen ! :)
avensis.jpg (246.93 kiB) Vist 1878 ganger

#217836  av tunamgu

Family guy

#217863  av egotrip

tunamgu skrev:Family guy
Ja du .. det var en saklig kommentar..

#217864  av sigheri

SÃ¥g ut som en bra familiebil.

Leita selv etter en slik før jeg kjøpte primeraen.
Er sterke bilen med få feil.

Grattulerer

#217867  av egotrip

takker :]

Så på Primera selv en stund, har jo hatt mest lyst på toyota... men prisene på Primeraen var mye lavere en samme type modell i toyota. Men nå har jo aldri Toyota vært de rimligste bilene + at de holder seg bra i pris :)

#217876  av FireFox

ser smukk ut den :) hvor mye måtte du gi?

#217886  av egotrip

Ble 120k, noe som forsåvidt selger og jeg var fornøyd med. Hadde vært å sett på et par andre fra forhandler, så like ut med 1,6 og henholdsvis 1,8 liter . Greit nok at det var fra forhandler men de lå langt over denne i pris og hadde gått 50k mer

Så er fornøyde vi :) God plass er det i han og. Null problem med barnesete bak forsetene nå. noe som ble litt trangt i Carina E'n

#217903  av TOYPARTS

bygge om til caldina nå da :wink: :wink:

#217970  av GhostRider88

vi hadde akkurat samme type bil til familiebil og den var utrolig behaglig og kjøre. Den har et ganske så bra utseende også. Vi hadde riktignok den på 110hk så den du har skaffet deg er nok litt vassere ;) Klokt valg :)

#217996  av Kilgallon

Grattis med familiebil.

#218102  av FireFox

120k for den er veldig bra pris det da :) rar den gikk så billig fra en forhandler

#218122  av egotrip

FireFox skrev:120k for den er veldig bra pris det da :) rar den gikk så billig fra en forhandler
kjøpte den privat. :) men var og så på 2 stk hos forhandler dagen før vi kjøpte denne

#218264  av FireFox

doh, hadde jeg lest litt ordentlig så hadde jeg faktisk sett hva som stod :P
men så ut som et bra kjøp vaffal ;)