Har en 86 mod MR2, med en lett modifisert 4agze motor, hvor kan
jeg få kjøpt effekt anlegg til den?
jeg få kjøpt effekt anlegg til den?
Ronny skrev:Holder til på Nesodden, utenfor Oslo. Hvor mye skal du ha for det?bor i bergen, men frakt er ikke så mye. 300 kanskje. dersom ikke MrQ tar det med seg da. skal til hønefoss i romjula, har plass til det i bilen da, dersom du kan komme å hente det i nerheten der... kan uansett ta det med, så kan du se på det, og eventuelt prøve det..
Hvis du bor langt unna er det vel mulig å sende med posten e.l.
Amund skrev:står mere om det på den linken jostein har lenger oppe på denne sida. flere bilder er også muligt.Og Ronny:Lyden kan jeg gå god for,den er RÅÅ
Ronny skrev:Har nå fått montert på eksos anlegget jeg kjøpte av Amund. Har ikke fått justert tenning ennå, så jeg vet ikke om det har blitt noen effekt økning, men heeelvete for en lyd det har blitt!!!!kan du ikke skru på det gamle igjen da?![]()
![]()
Noen som har noen råd om hvordan jeg kan dempe lyden når den skal på EU-kontroll.....
Ronny skrev:He he..ja da er det litt verre
Er ikke helt orginal den motoren jeg har heller, nærmer meg raskt 200hk.
Dessuten er det hull i det orginale, så den blir ikke godkjent med det heller.
Ronny skrev:Har nå fått montert på eksos anlegget jeg kjøpte av Amund. Har ikke fått justert tenning ennå, så jeg vet ikke om det har blitt noen effekt økning, men heeelvete for en lyd det har blitt!!!!hadde ikke problem på eu-godkjenning.. han bare kommenterte at lyden i bilen var rå, og at jeg hadde en fin og spesiell bil.![]()
![]()
Noen som har noen råd om hvordan jeg kan dempe lyden når den skal på EU-kontroll.....