TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• MSN

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

MSN

#219747  av lexusmann

Har problemer med å logge meg på..får opp feilkode "80072efd"...skjønner ikkeno' jeg...skjedde i dag...
noen tips??

#219748  av Magne

Google er din venn... ;)

http://messenger.msn.com/Help/#LQ4

Hvordan retter jeg opp feil 81000365, 8100035b eller 80072EFD?

Hvis du ikke kan logge på MSN Messenger, kan det hende at tilkoblingsinnstillingene i MSN Messenger hindrer deg i å koble til Microsoft® .NET Passport eller Microsoft® .NET Messenger Service. MSN Messengers feilsøker for tilkobling kan ofte finne og rette opp disse problemene. Feilsøkeren for tilkobling starter automatisk hvis det oppstår et tilkoblingsproblem for MSN Messenger. Hvis du velger å ikke bruke feilsøkeren eller hvis tilkoblingsproblemet ikke blir løst, kan du prøve følgende:
1. Klikk Verktøy-menyen, og velg deretter Alternativer.
2. I venstre rute klikker du Tilkobling.
3. Under Tilkoblingsinnstillinger klikker du Test tilkobling.

Hvis du godtar at feilsøker for tilkobling skal undersøke systemet ditt, vil den teste tilkoblingsproblemer og rapportere om hvordan du kan rette dem opp.
4. Valgfritt: Utfør avansert feilsøking

Du feilsøker din spesielle tilkoblingstype ved å klikke Avanserte innstillinger. I dialogboksen Avanserte tilkoblingsalternativer kontrollerer du at innstillingene for din spesielle tilkoblingstype er riktige. Du kan teste tilkoblingen ved å klikke Test-knappen, klikke OK, og deretter klikke OK.
5. Klikk OK.

Når du velger disse innstillingene vil MSN Messenger om mulig bruke tilkoblingsinnstillingene for Microsoft® Internet Explorer.
6. Prøv å logge på MSN Messenger igjen.

#219754  av lexusmann

Joda, prøvde å lese gjennom hele den greia der, men skjønte ikke helt hva det gikk ut på...er litt noob her...men nå prøvde jeg å logge på igjen, og da poppa den opp med en gang! :D

#219758  av Magne

Men da ordna det seg jo da! :D

#220719  av lexusmann

joda, har kommet på etterpå, men nå er det like ille..prøver å feilsøke litt her nå... :lol:
tror jeg har funnet ut at jeg må ha et navn på en proxy- server...stemmer dette, og kan komme med tips??

Edit: nå fikk jeg logga på, skjønner ikke hvorfor den trøbler sånn...

#221275  av lexusmann

Ingen??
har ikke vært på msn på flere dager nå...det derre proxy greiene skjønner jeg i hvertfall ingenting av... :cry:
er sånn av og på...nå kom jeg på igjen..hmmm, merkelig...får ikke skrevet meldinger fordi jeg "har overgått maksimalt antall meldinger per minutt. Prøv på nytt senere".

:?: :?: :?: :?:

skjønner ikkeno' nå jeg... :evil:

#221279  av tunamgu

Kanskje tid for formatering?

#221285  av lexusmann

tunamgu skrev:Kanskje tid for formatering?
Tror ikke det nei, maskina er flett ny... :wink: