TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• K Sport coilovere

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller
 #220429  av larsst185

kom over et merke som heter K Sport.de lager fjærer og coilovers.noen som kjenner til disse og om det er noe bra?

#220434  av Andreazz

Har hørt at disse er identiske med D2, bare at de har orange eloksering og D2 har lilla..

#220465  av sleeper

min erfaringmed de er at du burde holde deg langt unna da... funker ikke akkurat veldig bra.. :wink: :roll:

#220475  av Zepticon

sleeper skrev:min erfaringmed de er at du burde holde deg langt unna da... funker ikke akkurat veldig bra.. :wink: :roll:
Hr du prøvd dem på egen bil eller? Lurer på å Kjøpe noen D2 Coiilovers og om det er samme greia og dem er dårlige såe er det ikke like aktuelt lenger?

#220504  av larsst185

d2 skal ifølge flere funke meget bra.er nå det jeg har hørt.

#220560  av sleeper

Zepticon skrev:
sleeper skrev:min erfaringmed de er at du burde holde deg langt unna da... funker ikke akkurat veldig bra.. :wink: :roll:
Hr du prøvd dem på egen bil eller? Lurer på å Kjøpe noen D2 Coiilovers og om det er samme greia og dem er dårlige såe er det ikke like aktuelt lenger?
en kammerat med en st205 som har kjørt med de i sommer.. de forran dempet ikke i det hel tatt.. ( antagligvis en prod feil) og de bak var STEIN harde men dempet litt... ( alt for stivt til at det ble no bra feste...)

#220563  av larsst185

hm såpass

#220598  av WRC babe

Mine D2 dempere gikk i stykker etter 4 mnd :x

#221095  av larsst185

hm,så om d2 er det samme som dette så er det vel bare å ligge langt unna begge to!?

#221101  av Zepticon

så dempere til 4k + eibach fjærer er bedre en D2 altså?

#221113  av sleeper

Zepticon skrev:så dempere til 4k + eibach fjærer er bedre en D2 altså?
antagligvis... ( holder ivertfall veldig mye lenger)

#222494  av Rage

D2, K-Sport og G-Force bruker alle samme demperene og selger det under sitt navn. Samme med bremsene og.

De 2 sistnevnte er ikke så veldig kjente i Norge kontra D2 enda.

#222697  av arild

Det har vært noen gruppekjøp av disse coiloverene på mr2oc.com, kanskje det er noen med litt "hands-on" erfaring der.