TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Front markeringslys og sideblink sw20

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller
 #221595  av Azrael

Har endelig kommet litt i gang med bilen igjen, og skal nå bytte lysa foran/ på siden, men er litt usikker, black, diamond cut, eller jdm hvite?

Har black/chrome lexus baklykter (samme som Firewalk hadde før om jeg ikke husker feil), og rød bil. Tror det kunne blitt bra med black, men er de og få i sideblink også? Og ikke minst vil det bli godkjent?

black: ser du her

og de to andre er jo velkjent :wink:

#221633  av Bolgnes

Vet vel fra før at hvite blinkere på rød bil ser bra ut,
hadde jo vært fint om du kunnet linket til bilder av hver type.. jdm/diamond/svart, jeg har iallefall ikke sett svarte før, og linken din til det funket ikke hos meg iallefall... :(

#221684  av mr2cato

linken fungerer ikke pga han har skrevet http:// to ganger etter hverandre i linken. Gjør du det blir du automatisk overført til den siden ;)

[ her er linken ;) ]

#221696  av Bolgnes

I like it alot!

men tror nok de gjør seg best på svart bil, tror jeg ville gått for hvite på rød bil. jeg iallefall :wink:

#223221  av Ace

Noen som har tenkt å bestille disse sorte via ebay gi gjerne beskjed så kan det være mulig å sende 2 i samme slengen =)

Har prøvd å kontakte sender angående betaling av shipment men med lite hell....

#224291  av guffen85

Ace skrev:Noen som har tenkt å bestille disse sorte via ebay gi gjerne beskjed så kan det være mulig å sende 2 i samme slengen =)

Har prøvd å kontakte sender angående betaling av shipment men med lite hell....
må gjerne bestille et par til meg også :D