Nei, nå vil jeg ha noe jeg er sikker på at holder, dette er tross alt en bil som blir brukt hardt. Har blitt prøvd mange varianter og ingen har holdt lenge! Derfor skal jeg få produsert en Helix, to plate, sinter clutch som tåler 630 Nm. Svinghjulet blir også sendt til England for at clutch`n skal tilpasses til det. Dette kan virke dyrt, men når dog innmaten i girkassa koster nesten 80000 kroner mener jeg det er lurt og innvestere i solide saker. Det er såpass mye jobb og ta ut girkassa på bilen, noe som går utover hvor ofte jeg får kjørt løp, derfor vil jeg gjøre et realt forsøk på og få bilen til og holde. Dette er en vanvittig morsom bil og kjøre gjennom skogen med, og den er sjelden, så derfor fortjenner den ordentlig stell.
Men jeg takker for tipset.

1997 Toyota Celica St205, rallybil.
2004 VW Touareg 2,5 Tdi
2005 Mercedes 316 Sprinter
1992 Kawasaki ZXR750
http://rally.blogg.no