TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Politiet mÃ¥ ha det kjedelig

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #222508  av Th4 Ghost

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=164135

for å quote litt:
- Vi vil legge opp til fartskontroller under Rally Norway, sier han.

- Hvor mange ekstra folk har du på jobb denne uken?

- Jeg har ikke noe tall å gå ut med, men at vi er bra med folk er helt sikkert, sier Brobakken.
altså, har de virkelig ikke noe bedre å gjøre en å sette på ekstra vakter for å ta profesjonelle sjåfører som KANSKJE kjører litt fort imellom etappene når det ENDELIG er rally norge?
 #222512  av celicat23

Th4 Ghost skrev:http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=164135

for å quote litt:

- Jeg har ikke noe tall å gå ut med, men at vi er bra med folk er helt sikkert, sier Brobakken.
altså, har de virkelig ikke noe bedre å gjøre en å sette på ekstra vakter for å ta profesjonelle sjåfører som KANSKJE kjører litt fort imellom etappene når det ENDELIG er rally norge?
Selvsagt! Må jo passe på at ingen av team'ene vil tilbake til norge noen gang. De tar vel en teknisk kontroll og krever TUV papirer på alt sammen også, bare for morro skyld.

"Denne vingen på subaru'en din petter, den er trafikkfarlig. Vi kan nok ikke la deg fortsette. Og eksosen bråker alt for mye. Nei, vi må nok konfiskere bilen. Mangler TUV papirer på felgene dine gjør du også! FYYYY!"

#222515  av elino

Fader`n jo (Mr. Brobakken) :oops: *Ler*

Fader`n gjør bare så godt han kan :mrgreen:

#222521  av Th4 Ghost

elino skrev:Fader`n jo (Mr. Brobakken) :oops: *Ler*

serr? :P si til fadern at vi ikke synes noe om at han trappe opp bare fordi noen profesjonelle KAN kjøre for fort da, og istedenfor bruke midlene på tyveri og voldtekt istedet! (som de bare hendlegger selv med faste bevis)
 #222533  av Kilgallon

celicat23 skrev:

for å quote litt:

Selvsagt! Må jo passe på at ingen av team'ene vil tilbake til norge noen gang. De tar vel en teknisk kontroll og krever TUV papirer på alt sammen også, bare for morro skyld.

"Denne vingen på subaru'en din petter, den er trafikkfarlig. Vi kan nok ikke la deg fortsette. Og eksosen bråker alt for mye. Nei, vi må nok konfiskere bilen. Mangler TUV papirer på felgene dine gjør du også! FYYYY!"
Bra sagt, men er vel dette som kommer til å skje.

#222541  av elino

Th4 Ghost skrev:

serr? :P si til fadern at vi ikke synes noe om at han trappe opp bare fordi noen profesjonelle KAN kjøre for fort da, og istedenfor bruke midlene på tyveri og voldtekt istedet! (som de bare hendlegger selv med faste bevis)

Nå har det seg slik at trafikken øker betraktelig i disse dagene og faderns jobb er å få dette til å fungere mest mulig smertefritt på et ellers så pressa veinett. Han har ansvar for trafikk, tyveri og voldtekt er det andre avdelinger som tar seg av :wink:
Sist redigert av elino den 13 feb 2007 16:25, redigert 2 ganger totalt.

#222542  av GT_rider

[quote="elinoNå har det seg slik at trafikken øker betraktlig i disse dagene og faderns jobb er å få dette til å fungere mest mulig smertefullt på et ellers så pressa veinett. Han har ansvar for trafikk, tyveri og voltekt er det andre avdeliger som tar seg av :wink:[/quote]

Han skal få det til å fungere MEST MULIG smertefullt jah :wink: :mrgreen:
Da er nok dette veien å gå :lol: bare måtte utnytte den skriveleifen litt :wink:

#222544  av elino

Hehe...herregud er det mulig :oops:

Smertefritt selvfølgelig :lol:

#222561  av sindrejl

what? har du politisjef til far? morro :D åssn reagerer han på bilene til deg og kæll'n din da?
 #222573  av maxgets

celicat23 skrev:

for å quote litt:

Da må de nok slutte å kjøre rally om det plager de.. for fartskontroller på transport etapper er det stort sett i alle land som har rally...

Og i motsetning til alle som suttrer over at de blir tatt i teknisk kontroll her.. så har de godkjente biler, så teknisk kontroll skal ikke være noe problem for de =)

Gleder meg sinnsykt til å dra å se på rally! =)
Flere som skal?

#222576  av Turbotrille

Godt sagt av Max her..
Satt med akkurat de samme tankene når jeg leste gjennom det dere andre har skrevet..
Fartskontroll av sjåførene på transportetappene er helt normalt ja. :)

Selv skal jeg ikke bortover, men håper det vil bli vist endel mere på tv fra dette enn det elendige tilbudet vi har ellers.. :roll:

#222581  av Speeder

Jeg skal i allefall få med meg en etappe eller to på lørdagen.

Turbotrille skrev:
Selv skal jeg ikke bortover, men håper det vil bli vist endel mere på tv fra dette enn det elendige tilbudet vi har ellers.. :roll:
Ta en titt på NRK sitt sendingsprogramm, rimelig tettpakket med rally!

#222604  av Fred

Er nok ikke bare rally sjåførene de er ute etter nei...
Har vært på et par svenske rally, og det har lett for å bli "litt" hardkjør med firmabilen for å rekke neste etappe...

*bank i bordet*
Har klart meg så langt...
 #222671  av jumbo

Th4 Ghost skrev:altså, har de virkelig ikke noe bedre å gjøre en å sette på ekstra vakter for å ta profesjonelle sjåfører som KANSKJE kjører litt fort imellom etappene når det ENDELIG er rally norge?
Har du røyka gamle sokker eller? :lol:

Er generelt ofte enig i denne typen tråder - politiet og andre myndigheter GJØR mye fantastisk dumt og meningsløst man gjerne kunne vært forruten, men dette har da virkelig ingenting med slikt å gjøre

Det er ikke ETT WRC rally hvor man IKKE har fartskontroller på transportetappene. Dette er helt normalt og vil absolutt ikke være noe spesielt for Norge sånn sett.

Dette har mye mer med sportslighet å gjøre - se til at konkurransen gjennomføres iht reglene (som blant annet inkluderer å følge fartsgrenser på transportetappene) - enn noe som helst annet.
 #222676  av sindrejl

jumbo skrev:
Th4 Ghost skrev:altså, har de virkelig ikke noe bedre å gjøre en å sette på ekstra vakter for å ta profesjonelle sjåfører som KANSKJE kjører litt fort imellom etappene når det ENDELIG er rally norge?
Har du røyka gamle sokker eller? :lol:

.
han røyker mye sokker :oops: