TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• øyelokk pÃ¥ corolla

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller

#222601  av CorollaE10

Det ser ut som de der er montert på en E9 på bildet iallefall. Eventuelt en E10 liftback. Men kan hende passformen er god likevel...

Selv vurderer jeg bestilling av DISSE til min Corolla E10 93 mod ;)

Litt billigere, og etter min mening penere også, er klin like som mattig sine som koster et par smålapper mer ;)

Lykke til med øyelokkene iallefall!

#222631  av CorollaE10

Min Corolla er rimelig standard, til og med grå støtfangere :p

Skal sette på den et par øyelokk og et pent enderør bak så den ser litt flottere ut, men det er en 3-dørs 1993 Corolla 1,3 XLi som kostet meg 25k, så tror jeg venter med å bruke mer penger på styling til jeg har en bil med mer potensiale ;) Om jeg beholder den lenge, kanskje jeg kikker innom høggern og ser om jeg får tak i et par billige fangere i bilens farge :)

Her er nå et bilde av den:
Bilde

#222641  av CorollaE10

Meget pen bil ;) Skulle ønske jeg hadde giddet å gjøre alt det der med min, men blir nok til at jeg holder den rimelig standard foruten å pynte bittelitt på den med småting som ikke koster for mye ;)

Skal begynne å studere til høsten, så er ingen vits å svi av pengene på bil da :P Den gangen jeg får meg Celica/MR2, da skal jeg style ;)

#223076  av lexusmann

Bildet med øyelokk er en e10 liftback, ja...har en sånn selv...er kanskje ikke verdens fineste biler, men greie nok hvis man skal ha en billigbil eller fram-og tilbake- fra- jobb-bil... :wink:

et sommerbilde...
Vedlegg
rollan min....jpg
rollan min....jpg (14.32 kiB) Vist 334 ganger