TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Elendig filming av rally norway

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #223384  av Levin GT

Satt nettopp å så på starten av siste SS av rally norway,og syntes at filmingen er noe utav det dårligste jeg har sett...
Greit nok at været er dårlig men makan til dårlig filming og organisering skal man leite lenge etter.
Jeg er IKKE en type person som klager,men jeg orket bare ikke se på mer.
Masse mas og tyt i studio,filming frem og tilbake. De filmer jo publikumet i skauen mer enn de filmer kjøringen.Hopper fra det ene kameraet til det andre uten noe aktivitet,og kommentarer fra reportere i skauen er uten lyd...En gang stod de lenge å filmet på et sted uten noe aktivitet skjedde, "vi venter på på bilene" sa de....Skulle tro det var pausebilde fra 1950...

Amatører. Hilsen Rally entusiast.

Levin GT

#223399  av Kilgallon

Har ikke sett dette, men hører ut som at jeg ikke gikk klipp av så veldig mye.

#223421  av celicat23

Etter så mye mas fra NRK om at de skulle filme "fra rally norway", så må jeg si meg rett og slett forbanna. Noen trøtte folk i studio, ei høne som løp rundt i service området (når bilene ikke var der), og noen som aldri har sett ett kamera før i hele sitt liv ute i løypa som ikke klarer å filme en eneste bil..

Istedenfor å få det til og virke som de faktisk hadde tenkt og vise rally, så kunne de sagt på forhånd at de er udugelige eller ikke har rettighetene til å filme det. Så kunne en hel del spart seg for å kaste bort tid på det dritt programmet til NKR.

Hadde det vært ski skyting eller noe som hadde fått så dårlig dekkning så ville det vel blitt tatt opp i stortinget og blitt en nasjonal tragedie. Men så lenge det bare er noe bil-greier så kan det jo være samme f....

#223444  av Stiansen

Anbefaler oppsummeringa fra helga på Eurosport i kveld klokka 23.30 :wink: Det er det 99% kjøring :wink:

#223461  av Kilgallon

Rally på svensk TV2 nå :wink:

#223463  av Rømmling

ble forbanna da jeg skulle se premieut delingen inne i hamar. da satt de i studioet i vikingeskipet og babla når de interjuet petter og henning. da skulle de oppsumere hvordan de hadde kjørt på noen ettapper. bilder som jeg hadde sett 3ganger før.

de kunne godt filmet mere fra sevice men da nå de hadde alle bilene der. og du ser at folkene skrur i allmass

ELENDIG
Hvilken mail addresse skal man sende klager til??
nrk burde høre dette

#223501  av FireFox

Off topic: Jeg var med å dytta ut bilen til Loeb i går :D

#223504  av Rømmling

ja og det ble heller ikke filmet :lol: :lol: :lol:

#223519  av lexusmann

Rømmling skrev:ja og det ble heller ikke filmet :lol: :lol: :lol:
Haha!!!LOL!! :D

#223567  av FireFox

Jo, men av ei kjerring på 50 :P

#223571  av celicat23

FireFox skrev:Jo, men av ei kjerring på 50 :P
Blei det noe på deg 'a? :D :shock:

#223580  av FireFox

hehe, nei hu var ikke så kiin :p

#223595  av Rømmling

FireFox skrev:hehe, nei hu var ikke så kiin :p
det var vel skuffende da.

Eurosport viste en gjeng som drev å dytta på loeb opp av snøen i går kveld. kjøre han av to ganger??

#223596  av FireFox

Ja, jeg var med å dytta første gang.. var det en fyr i helt grønne klær der, så var det meg ;) jeg hadde håpet på at det skulle ligge igjen en bit eller 2 av bilen hans :p
møkka nrk sender jo ikke en dritt, bare samme klippene hele tiden.

#223664  av Kilgallon

FireFox skrev:Off topic: Jeg var med å dytta ut bilen til Loeb i går :D
Så det på TV jeg, men husker ikke hvilken kanal.