TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Kan global oppvarming spre seg til utlandet? LOL

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#223607  av Andy_Celica

Så det var ikke et kødde intervju? i tilfelle er ho jo helt tett :lol:

#223611  av Jon Are

Andy_Celica skrev:Så det var ikke et kødde intervju? i tilfelle er ho jo helt tett :lol:
Det kan godt være.

Uansett tror jeg ikke hun er den skarpeste kniven i skuffen. :lol:

#223613  av Speeder

Andy_Celica skrev:Så det var ikke et kødde intervju? i tilfelle er ho jo helt tett :lol:
Såklart det er kødd.
Dette er fra Rikets Røst.

#223614  av Rømmling

Speeder skrev:
Såklart det er kødd.
Dette er fra Rikets Røst.
ja det er jo R til Rikets Røst i starten av interjuet.

#223618  av celicat23

Jenter som ser sånn ut er ikke her på jorda for å dele tanker og meninger uansett. Kan gjerne åpne munnen, men ikke for å snakke...

#223622  av Th4 Ghost

celicat23 skrev:Jenter som ser sånn ut er ikke her på jorda for å dele tanker og meninger uansett. Kan gjerne åpne munnen, men ikke for å snakke...
hahaha, amen

#223651  av sindrejl

celicat23 skrev:Jenter som ser sånn ut er ikke her på jorda for å dele tanker og meninger uansett. Kan gjerne åpne munnen, men ikke for å snakke...
*se seg rundt* hmm madammen er ikke her.. da tør jeg komme med et par :lol: :lol: og en "agreed"

#223655  av tunamgu

Jeg synes hun så dum og deilig ut,sånne vil jeg ha.

#223662  av BrennaRacing

Var nok kødd ja...Så hele episoden...Trodde Pia skulle være skikkelig kjip, men det var faktisk litt morsomt... :D

Hu spurte jo hva som var best å varme opp huset med...Vannbårn varme eller global oppvarming :lol:

#223668  av Kilgallon

Må si ho passet bra til rollen som å være en uvitende reporter :wink: