TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Lexus is200. Eksos og dekk

• Diskusjon og spørsmÃ¥l om Lexus
Diskusjon og spørsmål om Lexus
 #224224  av Mr2_666

Mulig dette er tatt opp tidligere her men... Hvilken dekk dim passer på bakhjula? Blir 235 for mye?

Og hvor får man eff.potte, evt eff. anlegg billig i norge? Og er det noe særlig effekt å hente på dette på is200?

Ser også at det er problematisk å bytte luftfilter på bilen... Noen her som har noen tips? Evt har noen erfaringer med bytte til et sportsfilter i den org. luftfilterboksen, og om dette gir noen effekt eller lyd endring?

:shock:

#224226  av tunamgu

csstian skal selge sin TTE sportspotte,så du kan spørre han(gå til kategori privathandel).Jeg har bestilt "drop in" luftfilter,får den idag,men må vente på varmere vær.Orker ikke montere det i -8C.Skal du ha skikkelig effektøkning,gå for is300 eller TTE kompressorkit på ebay til 2000£.

#224250  av Mr2_666

tunamgu skrev:csstian skal selge sin TTE sportspotte,så du kan spørre han(gå til kategori privathandel).Jeg har bestilt "drop in" luftfilter,får den idag,men må vente på varmere vær.Orker ikke montere det i -8C.Skal du ha skikkelig effektøkning,gå for is300 eller TTE kompressorkit på ebay til 2000£.
Hvor bestillte du, og hva betalte du? Er vel ikke noe å montere? Det gjør du jo i en vaksehall på noen sekunder?

#224251  av Mr2_666

Så på den tte saken... Blir ikke brutal nok! Det må være japseloff! Minimum 5" utblås.

#224254  av csstian

Jeg kjører med 235/40- 18 det går bare fint

#224257  av Mr2_666

csstian skrev:Jeg kjører med 235/40- 18 det går bare fint
Er den senka da?

Btw... hvor finner man tte front i norge?

#224258  av Andy_Celica

Mr2_666 skrev:
Er den senka da?

Fronten finner man på Toyota

#224259  av Mr2_666

Andy_Celica skrev:
Mr2_666 skrev:
Er den senka da?

Fronten finner man på Toyota
kokainpris?

#224264  av tunamgu

Japseloff er stygt,finere med dobbeltutblås.

Kjøpte KN-filter på ebay england for 46,50£ totalt(slapp unna mva og fortolling.Pakka ble stoppet,men jeg sendte mail og sa at selgeren gjorde feil med å markere den som gave.Takk takk,jeg vet jeg er slu.),ca, 150kr billigere enn her i Norge

#224269  av Mr2_666

Mange fine japseloffer! 8) Tte fanger var svindyr. 7 625,- hos toyota. Kan man plukke ut org grill og sette inn netting?

#224292  av alpinelexus

Får også greddy bakre potte til den med hensyn til eksos, desverre så er det ikke så mange luftfilterkit til is 200 med venstre styring, de fleste japse produsentene lager bare til høyre styrte med 1g-fe motoren. Jeg vet at powerzone/j-tuner har et fullt c-west body kit på lager hvis du er på jakt etter styling. Og om japseloff er stygt på is 200, vil jeg heller si at man er ganske gal om man setter dobbel potte ut der det er bergenet på en potte. men det er min smak

#224305  av Mr2_666

Ganske vanskelig å få tak i noen på powerzone da... siden de legger ned. Er det noen som vet om det er enkelt å bygge om originalgrill da ?

#224307  av csstian

Mr2_666 skrev:
Er den senka da?

Ja har tte sitt senkesett 30mm

#224309  av csstian

alpinelexus skrev:Får også greddy bakre potte til den med hensyn til eksos, desverre så er det ikke så mange luftfilterkit til is 200 med venstre styring, de fleste japse produsentene lager bare til høyre styrte med 1g-fe motoren. Jeg vet at powerzone/j-tuner har et fullt c-west body kit på lager hvis du er på jakt etter styling. Og om japseloff er stygt på is 200, vil jeg heller si at man er ganske gal om man setter dobbel potte ut der det er bergenet på en potte. men det er min smak
Tror det blir stilig med en potte på hver side.Skal bygge om på min tengte jeg.Men dobble rør ut av en potte er ikke så fint etter min smak