TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Blitt Toyota eier igjen :)

• Skryt, prat og kommentarer.
Skryt, prat og kommentarer.
 #224426  av Etelleran

Valget falt denne gangen på en Toyota Celica GT 2001 metalic blå som er gått 102k Miles - Autokasse, men bilen er utrolig fin :) Skal få smekket ut noen bilder etterhvert, den går riktig nok ikke like godt som min forrige Mr2 mk2, men måtte kvitte meg med den da jeg flytta hit til USA for å studere :) Savner anlegget utrolig, men men :) Angrer ikke ett sekund på at jeg kjøpte Toyota igjen. Skal vell ha den en 2 års periode til jeg flytter tilbake til Norge igjen.

Kjøpte oprinnelig en Toyota Supra MKIV - men ble svindla til de grader, shipping firmaet som skulle sende bilen eksisterte ikke, dermed gikk alt i dass... men nå er jeg happy Toyota menneske igjen :)

Noen som tipper hva man må ut med for en Celica GT 2001 her ? ;) elsker dette landet, prisene er uhyggelige fine :)

#224472  av Kilgallon

Grattis med ny bil da :wink:
Hva måtte du ut med for den bilen da?

#224490  av 323F GTX

Kjipt at idiotene på tinget har fjernet muligheten til å ta bil med som flyttegods avgiftsfritt, ellers kunne du jo fått med deg en billig Celica etter studiene! :P

#224527  av Etelleran

32 000 herlige norske kroner :lol: 8) Home of the "free" Alt er så belli her at jeg skjønner ikke hvorfor folk reiser til syden :)

Fikk tatt meg ett parr bilder:

Edit: damnit så svære bildene blei... jj aner ikke åssn jeg reziser de, hehe :)

Bilde

Bilde

#224529  av tunamgu

Du har importert den fra usa?

#224531  av Etelleran

Stemmer det, jeg bor her borte ;) (2 års tid)

Spænks jænsi :)

Kan skimte de andre leketøyene mine mellom trærne bak gjerdet ;)

#224538  av BrennaRacing

Visste ikke at det var SÃ… billig i USA.... :shock:

Mye må man ut med for en MR2 Mk2 der da??

Grattis med ny bil forresten... :D

#224540  av Etelleran

Takk takk :D

Celica ligger egentlig på rundt 60 000,- men kjører man litt rundt så kan man gjøre ett kupp, slik jeg gjorde :)

Men MR2 Mk2 ligger på rundt 30-40 000 de og, så en til salgs for tror det var 35 000 med en turbo motor :) Men mk2 er ca like sjelden som supra her. (Til salgs affal)

#224587  av Kilgallon

Var jo strøken denne da :wink:

#224596  av Etelleran

Klager ikke 8)

#224634  av Etelleran

perfect... just great... service på bilen, bytta litt slite deler og tok oljeskift i samme slengen... kommer meg nesten hjem hit... så bryter faen bilen sammen.... nada olje på tanken...

Noen skal halshugges på Toyota i mårra! aaaargh...

Måtte faen vente i over en time for å få dytta bilen hjem... purken stengte ned hele campus... vill politi jakt her... jævla gangstere som bor her... :x

#224650  av celicat23

Kanskje en grunn til at bilen var ekstra billig da....

#224656  av Kilgallon

Etelleran skrev:perfect... just great... service på bilen, bytta litt slite deler og tok oljeskift i samme slengen... kommer meg nesten hjem hit... så bryter faen bilen sammen.... nada olje på tanken...

Noen skal halshugges på Toyota i mårra! aaaargh...

Måtte faen vente i over en time for å få dytta bilen hjem... purken stengte ned hele campus... vill politi jakt her... jævla gangstere som bor her... :x
Det var jo kjipe greier da. HÃ¥per det ordner seg for deg da.

#224691  av Etelleran

celicat23 skrev:Kanskje en grunn til at bilen var ekstra billig da....
Mye mulig, men biler er rimelige her borte :) Vurderte faktisk en Pontiac trans am GT 2004 med 23 000 miles - Kunne få den for rundtomkring 27 000,- NOK (alt utstyr)

Men bilen min ble kjøpt en annen plass, så etter servicen på toyota så var det ingen olje på tanken.. men..Toyota tok fullt ansvar.. ser ut til at de glemte å helle på nye olje etter servicen, smartinger.. hehe... Så taua den inn for dems regning