TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Den gule fra TG-bil tilsalgs..

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2

#26885  av Mr2 Mk2

Vel den er jo fin den men litt stiv pris,også synd han skrev dette da ""fast and furious inspirert" ":wink:
Sist redigert av Mr2 Mk2 den 13 des 2003 23:18, redigert 1 gang totalt.

#26887  av cameleon

Hmm... Husker jeg så ganske mange ganger på den bila der når jeg så at den var for salg. Synes så tydelig at jeg husker den hadde gått den nette sum av 119k eller noe da TG solgte den sist... nå er den på 101... Jaja, sikkert bare jeg som tar feil hehe :wink:

#26894  av hmsilset

Synes denne er overdreven jeg! Blir for mange "brudd" i de fine linjene som en mr2 har!
Vedlegg
Denne vurderer jeg veldig sterkt nå!Men tyskere forstår jo ikke et ord engelsk!Irriterende!
Denne vurderer jeg veldig sterkt nå!Men tyskere forstår jo ikke et ord engelsk!Irriterende!
91mod turbo 83000km til 112000 ferdig fortollet.jpg (11.88 kiB) Vist 4493 ganger

#26895  av jumbo

Jøss, det var svinebillig. Tror jeg ville kikket grundig etter årsaker til den prisen...

#26901  av hmsilset

Ja,jeg skal det! De lurer ikke meg :wink: Sjekka nøye ut prisen på valuta og tollkalkulatorog skal selvfølgelig sjekke resten også. Synes ikke det er svinbillig for en 91 modell jeg,men akseptabelt!Har flere på hånda etter uker med surfing,og de er mye billigere (enn supra90-92)pga relativt lite hk og liten vekt!

#26902  av hmsilset

Denne også.Byttet motor da men...Kan jo være ok fordi 8)

#26903  av hmsilset

Denne altså,hehe
Vedlegg
123000.ferdig fortollet.Byttet motor.jpg
123000.ferdig fortollet.Byttet motor.jpg (17.63 kiB) Vist 4476 ganger
 #26907  av chris

MR2turbo skrev:Kom over denne på finn.. 200k for den..

http://www.finn.no/finn/car/object?id=3 ... 11&rub=202
Den stod i butikken når jeg var i vei å kjøpte min. de skulle ha 240 store for den, på daværende tidspunkt. Men bilen var faktisk utrolig pen. Nydelige seter med innbrodert "MR2" i, pent stylet, fete felger (påstått pris var 40000 for de fire felgene). Jeg gikk og sikla en del runder rundt den, før jeg kjøpte det som er min bil i dag :D

#26913  av jumbo

Jeg kjøper ikke en bil som har vært utsatt for neonlys-montering! Ikke på vilkår! Ikke hjelper det at de kan tas av igjen heller, en gang neon, alltid neon, og bilen ødelagt for alltid! brrr!

:D :D

#26915  av Mr2 Mk2

jumbo skrev:Jeg kjøper ikke en bil som har vært utsatt for neonlys-montering! Ikke på vilkår! Ikke hjelper det at de kan tas av igjen heller, en gang neon, alltid neon, og bilen ødelagt for alltid! brrr!

:D :D
det er vel å være litt trangsynt vel? :? Men er enig med at det kan ha en negativ virkning...

#26925  av Dont_Panic

hæ? samma det vel, er ikke noe fan av neon selv, men er det bryter på det har det vel null og si, kansje tillogmed gøy og være harry og skru det på innimellom. men gul bil??? det skjønner jeg lite vitsen med, skulle vært svart den der :D

#26926  av Dont_Panic

hm, hva ville det kosta og lakke den svart foresten? sliter med å finne 1994 mod turbo i sveits....

#26933  av CelicaTurbo

...men den bilen der er vel ingen turbo mener jeg? Det står dessverre ingenting spesifikt men jeg mener det var noe slikt forrige gang denne ble forsøkt solgt.. grunnen til prisen er at det er 94-modell, totalt gjennomført styling.. den står oppgitt til 200hk men jeg antar det er de 173 orginale hestene pluss den chippen fra Simco og gjerne et eksosanlegg?

#26935  av chris

CelicaTurbo skrev:...men den bilen der er vel ingen turbo mener jeg? Det står dessverre ingenting spesifikt men jeg mener det var noe slikt forrige gang denne ble forsøkt solgt.. grunnen til prisen er at det er 94-modell, totalt gjennomført styling.. den står oppgitt til 200hk men jeg antar det er de 173 orginale hestene pluss den chippen fra Simco og gjerne et eksosanlegg?
Stemmer det.. det er 200 hester NA det der. og chip + eksos er vel det som hovedsaklig er utført :)