TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• PrisrÃ¥d - Carina E 95, gÃ¥tt 89' km

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller

#225808  av Andy_Celica

50 er nok en grei pris for en slik, spesielt med den km standen.

#225854  av egotrip

jeg solgte min 93 mod, 1.6 liter gått 217k for 45.000

så jeg hadde kjøpt den på dagen hvis den ser bra ut.

NÃ¥ skal det legges til at min Carina ikke var helt standard.. men alikevel :]

Bilde
Bilde

Solgte den kun med vanlige 14" metallfelger. men kjøper fikk med 2 * 10" RF sub og infinity front og baksystem .

#225868  av 19quiz76

Wow, den var fet!

Jeg var og så på den i dag, den så slettes ikke verst ut. Eneste jeg hadde å utsette på den var noe rustantydning nederst på dørene. Har noen som kan fikse det, så det var egentlig peanuts.

Det skulle komme flere å se på den, selgeren sa han nok hadde underpriset den. Turde ikke vente til jeg hadde hatt den på NAF-test, så jeg ringte ham og spurte om jeg kunne holde igjen 10.000 til den hadde vært på test. Han sa ja(!) og da slo jeg til!!

Så nå er jeg den nye lykkelige eier, til en god deal skulle jeg mene :)

Egotrip: Hvor kan jeg finne styling á la det du hadde på din?

#225881  av egotrip

takker :) Bilen min hadde orginal toyota styling.
Det er toyota totalt tom for, men man får jo mye styling uorg. da :)

det var kommet litt rust på undersiden av bakdørene mine og.. en svakhet på carinaen det.

sjekk f.eks på http://www.bsbildeler.no/butikk/varelis ... /9431/2166 der mener jeg de skal ha div stylingkit.

#225890  av 19quiz76

Takk for tips - ser ut som de lå litt under i pris ift andre steder jeg har sjekket :)

Var på fordørene det var rust, men kanalene så nesten nye ut!

Får se om jeg hiver på noe styling, var egentlig ment som rent transportmiddel, den der.. :roll:

#226119  av carina 1,6xli

Gratulerer med bil ja! Nå har du bil i mange år :) Syyykt lav km stand da :) Har det bare vært en eier på den tidligere elr? Svært vanlig med rust nederst på dørene desverre.

#226144  av 19quiz76

Takk for det :)

Har lest flere steder at dette er et problem, ja - men har heldigvis en kontakt som tar både rust og andre reparasjoner. Kan fint lite om bil selv, er bare opptatt av at det skal koste minst mulig og ta minst mulig tid. Så da var valget enkelt - man går for Toyota :)

Edit: Den har hatt samme eier siden 1997, virker som han har hatt den som 2. bil..