TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Forsikringsgribber

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Celica
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Celica
 #226092  av wickeddark

Fikk melding hos selskapet at bilen steg fra 12000,- til 15000,- Var det bare jeg eller skjedde det med alle som har gt4?

#226109  av sindrejl

er det ikke noe som heter kontrakt man skriver under? Dem kan vel ikke bare øke prisen i kontraktperioden?

#226137  av maxgets

De kan heve prisen ved hovedforfall.

De har vel javnlig en ny risikovurdering på de forskjellige bilene og øker den så følger forsikirngsprisen med =)

#226159  av arctic_celi

Premien min gikk opp istenden for ned for meg også.
Var ikke mye å snakke om men, men kipt siden jeg tenkte jeg fikk billigere forsikring siden bonusen gikk opp.

#226179  av Dennis87

hvilket forsikrings selskap har dere som har gått opp i pris?

#226202  av arctic_celi

Gjensidige

#226392  av wickeddark

Har gjensidige ja.

#226407  av Daniel_hoy

wickeddark skrev:Har gjensidige ja.
Det var ikke bra. Jeg med har gjensidige. Men bilen står med kun brann/tyveri no for den er avskiltet. Får sjekke opp litt forsikring da til bilen skal ha skilter igjenn.

#226414  av Mani@c

Jeg har også gjensidige, og jeg betaler ca 3.900,- for full kasko. Men så har jeg max bonus også da... Men min har ikke økt... Snålt :?

#226415  av Lilli

Har Gjensidige eg og...har ikke hørt noe fra de om at prisen på min bil går opp...!

#226439  av wickeddark

Det vil jeg jo kalle blodig uretferdig at bare min premie har økt. Får ringe de å høre hva som står på...

#226443  av Tomera

Jeg er 18 år og har Celicaen registrert påå meg. Full kasko ble da 13000.
Jeg har 30% bonus og en liten rabatt da jeg er medlem av ett treningssenter som har rabatter med Gjensidige. Synes de var stive med prisøkningen din.