TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• hvor mange seter er det i en RX-7?

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller
 #226698  av James

hvor mange seter er det i en Mazda RX-7?! Er det to forran og to veeeldig trange seter bak? :) Eller er det en toseter? Har hørt at USA utgaven er fireseter og japanske utgaven har to..

#226703  av Kilgallon

Japanske har også 4 seter :wink:

#226705  av James

Kilgallon skrev:Japanske har også 4 seter :wink:
okei, takker! :wink: hva med den europeiske utgaven?

#226723  av Sven

Er jo også noe som heter 2+2
Det betyr at de som skal sitte bak må være under 16 år eller under 150cm høy, tror jeg...

#226756  av sindrejl

euro spec har 2 seter og 2 "bokser" bak til oppbevaring av ting/tang.

#226780  av Kilgallon

sindrejl skrev:euro spec har 2 seter og 2 "bokser" bak til oppbevaring av ting/tang.
skal jo litt til for å sitte 4 i en RX-7 da :wink:

#226789  av sindrejl

Kilgallon skrev:
sindrejl skrev:euro spec har 2 seter og 2 "bokser" bak til oppbevaring av ting/tang.
skal jo litt til for å sitte 4 i en RX-7 da :wink:
kan legge seg i boksene. Jdm har 2+2 seter som oftest. Dette er faktisk en av grunnene til at mange bygger om rx7.. bare for å få setene bak :)

#226790  av sindrejl

Sven skrev:Er jo også noe som heter 2+2
Det betyr at de som skal sitte bak må være under 16 år eller under 150cm høy, tror jeg...
what? seriøst? :P Er det ikke 2+2 i alle disse sportsbilene her da, celica, supra, rx7 osv?

#226791  av Kilgallon

sindrejl skrev:
what? seriøst? :P Er det ikke 2+2 i alle disse sportsbilene her da, celica, supra, rx7 osv?
Har aldri sett disse bilene kun som 2seter orginalt...

#226816  av sindrejl

Kilgallon skrev:
sindrejl skrev:
Har aldri sett disse bilene kun som 2seter orginalt...
tror du misforsto :) 2+2 er to foran to bak.
 #226825  av Jarmund

James skrev:hvor mange seter er det i en Mazda RX-7?! Er det to forran og to veeeldig trange seter bak? :) Eller er det en toseter? Har hørt at USA utgaven er fireseter og japanske utgaven har to..
Etter det eg har fått med meg er plassen bak for små japanere.
I europa og usa er de 2 setere.

#226873  av Elstad

Nå trur jeg dere er på villspor. Har en kompis som har en rega RX-7 og det sier ingenting om regler om hvem som kan sitte i baksette. Da burde det være det samme på T18 Celica fordi den er trang.

#226874  av Elstad

sindrejl skrev:
Celica er ikke noe sportsbil. Det er en coupe

#226875  av Sven

Står ikke dette i vognkortet da?