går geit og skru opp til 1kg.. ( går med 1.1 og men det begynner og bli skummelt da..)
for og få til dette må du montere en fuel cut defender..
vil nok få en 10-15hk pr 0.1 du skru opp..
vichan skrev:hvor får man kjøpt fuel cut defender i norge og hva er det orginale trykket påorginalt er på ca 0.65kg..
Mani@c skrev:Jeg har kjørt i nesten 2 år nå på 1.2 - 1.3 i ladetrykk på original ct26. (Men da med 1grad kaldere plugger og 98oktan) Fuelcut'en kan fikses midlertidig ved å ta av vakuumslangen som går til den originale ladetrykksmåleren, bare husk at du da aldri får fuelcut...da kjører du VELDIG snillt eller så er måleren din 0.1-0.3kg feil...
sleeper skrev:Jeg kjører vel mer eller mindre normalt... Og det er blitz sin boostcontroller så jeg tror den er rimelig nøyaktig...Mani@c skrev:Jeg har kjørt i nesten 2 år nå på 1.2 - 1.3 i ladetrykk på original ct26. (Men da med 1grad kaldere plugger og 98oktan) Fuelcut'en kan fikses midlertidig ved å ta av vakuumslangen som går til den originale ladetrykksmåleren, bare husk at du da aldri får fuelcut...da kjører du VELDIG snillt eller så er måleren din 0.1-0.3kg feil...
Mani@c skrev:tja, hvis jeg virkelig skal spikke fliser så er det ikke helk korekt da.. for det er litt trykkfall fra turboen til innsuget.. ( og regner med at blitz sin måler ved turboen? )sleeper skrev:Jeg kjører vel mer eller mindre normalt... Og det er blitz sin boostcontroller så jeg tror den er rimelig nøyaktig...Mani@c skrev:Jeg har kjørt i nesten 2 år nå på 1.2 - 1.3 i ladetrykk på original ct26. (Men da med 1grad kaldere plugger og 98oktan) Fuelcut'en kan fikses midlertidig ved å ta av vakuumslangen som går til den originale ladetrykksmåleren, bare husk at du da aldri får fuelcut...da kjører du VELDIG snillt eller så er måleren din 0.1-0.3kg feil...
sleeper skrev:tja, hvis jeg virkelig skal spikke fliser så er det ikke helk korekt da.. for det er litt trykkfall fra turboen til innsuget.. ( og regner med at blitz sin måler ved turboen? )Hehe... joda, det er litt fall... men det er ikke rare greiene... turbotimeren er montert på innsuget og viser noenlunde det samme. Ellers så har jeg ved flere anledninger på sakte gasspådrag vært oppe over 1.4kg, noe som alltid legger igjen blandede følelser...
men nå er jeg VELDIG sær altså! ( gjør det kun for og kverulere litt her jeg sitter på jobb og KJEDER meg!)
Mani@c skrev:hehe, du lever farlig...sleeper skrev:tja, hvis jeg virkelig skal spikke fliser så er det ikke helk korekt da.. for det er litt trykkfall fra turboen til innsuget.. ( og regner med at blitz sin måler ved turboen? )Hehe... joda, det er litt fall... men det er ikke rare greiene... turbotimeren er montert på innsuget og viser noenlunde det samme. Ellers så har jeg ved flere anledninger på sakte gasspådrag vært oppe over 1.4kg, noe som alltid legger igjen blandede følelser...
men nå er jeg VELDIG sær altså! ( gjør det kun for og kverulere litt her jeg sitter på jobb og KJEDER meg!)![]()