Side 1 av 1
EU-kontr., for høyCO
Legg innLagt inn:16 mar 2007 09:13
av carsten
Fikk 2'er feil på for høy CO, noen som har hatt samme problem? Kan det være noe annet enn at katalysatoren er gåen?
På forhånd takk, om noen har tips eller erfaring...
MR2 '91, orginal eksos, ikke turbo.
Re: EU-kontr., for høyCO
Legg innLagt inn:16 mar 2007 18:25
av Ivar
carsten skrev:Fikk 2'er feil på for høy CO, noen som har hatt samme problem? Kan det være noe annet enn at katalysatoren er gåen?
På forhånd takk, om noen har tips eller erfaring...
MR2 '91, orginal eksos, ikke turbo.
Potensielt lambda.
Legg innLagt inn:19 mar 2007 17:28
av Eddy86
Åssen ser luftfilteret ut da? Lenge siden du har bytta olje, tennplugger osv?
Bruker bilen noe olje?
Legg innLagt inn:20 mar 2007 13:14
av carsten
Luftfilteret har jeg dårlig samvittighet for, tror det har sittet der i hvertfall 4 år. Ca et år/8000km siden sist oljeskift, den bruker ganske mye, sikkert etterfyllt rundt to liter siden sist skift.
Pluggene ble bytta for et par år siden, denso med plat.tip.
co
Legg innLagt inn:20 mar 2007 20:34
av hugomidt
første pri ved høg co er luftfilter , tennplugga , tennplugg kabler, rotor lokk, andre reke veit eg at nokre biler greier krava med bytte olje og evnt ha på motor rens el. som også hjelper på å rense motor og evnt cat.