bjornalf skrev:TOYPARTS skrev:bjornalf skrev:denne kassa SKAL bare ha v160 olje..... ferdig med d......
kan skaffe deg v160 olje hvis du er interisert.... blir sikkert samme prisen som hos toyota mn pluss frakt fra japan...
jo men framdeles er det en getragkasse og man kan bruke samme oljen som på bmw sin getragkasse.
nå vet nu ikke.... oljen er utviklet spesielt for denne kassa.... har vært mye diskusjon om dette på forum i usa og australia... og d er ikke enda kommet en tråd der en som er fornøyd med en annen olje en akkurat v160 olja... mn kan jo være at bmw olja er akkurat samme olja... skal ikke si at jeg vet alt... mn var rart at di guruene fra usa og aus ikke fant ut dette?
suprakassen er utviklet av getrag og de er nesten identiske til 6 trinns getrag fra bmw, tviler på at de bruker "spesiallagre" i supra, jeg for min del hadde ikke stusset med å fylle på olje som bmw bruker, det er en castrol olje som jeg ikke vet typen på, neste ting er jo om oljen faktisk er gått ut, skal alle bare la vær å btyye olje da???