TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Gatebil treff pÃ¥ gjøvik 31 mars

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter
 #228846  av |plumbo

etter det ryktene på hamar sier er det treff ved mcdonals\statoil på gjøvik lørdag den 31 mars har ikke hør noe om tider og sånt men ...

#228907  av elino

Vi har tenkt å komme med begge våre (Are driver med noe småplukk på sin, spørs om han blir ferdig) Snakka på det i går *vår i lufta*, men i dag er det fan meg 10 ca snø ute *sint* (la om til sommerhjul i går :oops:). Er det snøfritt kan det bli en del bil, er vel ikke bare vi som er sugen på treff nå? :D

#228917  av |plumbo

stikker vel innom jeg og på dagen hvis det er da ( har jentungen den helga så det blir ikke sent .. ) ;) noen flere som kommer ??

#228926  av elino

Litt info jeg fant på bilforumet:

Trailer parkeringen på mjøsstranda, klokken 13.00

I nærheten av CC eller?

|plumbo: Så da er det bare å ta med jenta på treff :wink:

#229083  av |plumbo

hehe I'll be there!

#229090  av Rollaole

Får vel prøve vel, om været er hyggelig og om sommerhjula er satt på.. :)

#229128  av |plumbo

:twisted: har du har jeg :twisted:

#229206  av elino

Hmm...Ser ut til at det er Pink-racing.com som står for treffet, de uttaler på Girlsgofast.com at dette streetmeet er et lukket arrangement for kun innbedte klubber :roll: Kanskje ikke så lurt å gå ut på Bilforumet.no (26.893 medl.) med info om streetmeet med ønske om at så mange som mulig møter opp :?

#229371  av |plumbo

hehe uansett ;)

#229561  av Rollaole

treff blir det uansett! :D

#231435  av |plumbo

Dette treffe er åpent for alle fikk bekrefta det i dag !!!

#231554  av elino

Hva jenta fra Pink racing rota med inne på Girls go fast vet ikke jeg :? Men nok om det. Det kan bli en del bil...hørt rykte om kolonne både fra her og der :D
Begge våre er i hvert fall klare til årets første treff

#231575  av lexusmann

Må få med masse bilder... :wink:

#231581  av castman

Noen som sitter på litt mer info om treffet eller? orker ikke å reise titalls mil for ingenting :roll:

#231584  av elino

Jeg har lest om treffet på flere bilklubb sider (ser ut til at flere benytter sjansen til årets første samling), så det kan bli bra oppmøte :) Treffet er fra kl 13 på trailer parkeringen på Mjøsstranda, 50,- lapp for å komme inn. Disse gutta stiller med db drag konkurranse http://www.dbdragracing.no/terminliste.php

Været er helt topp :D

PS! Bilder skal bli :wink: