TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Ratt

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2

#27689  av chris

Jeg liker mitt originale ratt i min 92 MR2 jeg.. uten airbag:

Bilde

#27691  av cameleon

Er temmelig fornøyd med mitt orginale 90mod ratt jeg. Hadde jeg fått bytta til et momo milennium el noe, hadde jeg sikkert bytta, men det er jo tross alt rundt 2500kr...

P.s, hvis noen lurer på hvorfor chris har strikk rundt girspaken sin så er det fordi han bruker å feste opp håret sitt i søte små musefletter :D

#27692  av chris

cameleon skrev:Er temmelig fornøyd med mitt orginale 90mod ratt jeg. Hadde jeg fått bytta til et momo milennium el noe, hadde jeg sikkert bytta, men det er jo tross alt rundt 2500kr...

P.s, hvis noen lurer på hvorfor chris har strikk rundt girspaken sin så er det fordi han bruker å feste opp håret sitt i søte små musefletter :D
Hysj du nå ;) :mrgreen:

Btw.. strikkene er borte nå.. har rydda litt bil. De der var der etter x'en min som var hyppig passasjer ;)

Var det ikke ratt som var tema her? :D

#27697  av funkes

Jo...la merke til strikkene :)

#27707  av jensi

Det er et orginalt Mr2 91 mod .ratt med airbag.

Ikke noe spesielt fint ,men bedre en uten airbag kanskje.
Hadde det ikke vært for airbagen hadde jeg satt på Momo.
Hadde det på min forrige MR2 .Var veldig fornøyd med det.

Jens

#27734  av jumbo

JEg har maken til Chris.... 92 modell uten airbag. Hadde byttet omgående dersom det hadde hatt airbag, siden det rattet er noe av det styggeste mest klumpete jeg har sett.

#27755  av CelicaTurbo

hadde et slikt i min MR2 og likte det mye bedre enn Celicaens ratt.. airbaggen gjør senter litt tykt men det er trossalt ikke der man holder nevene, synes rattene uten airbag ser gammeldagse og spinkle ut jeg egentlig :?

#28145  av Gossi

Helt enig. Liker at rattet er litt tykt i midten. Det er nemlig jeg og... :lol:
Og Momo-ratt ødelegger synes nå jeg. Sikkert fabelaktige ratt å bruke, men ser ikke pent ut i mine øyne.
Noen som vet hvor jeg kan skaffe et slikt originalt ratt til min?

#28154  av CelicaTurbo

sikkert fra noen som likte Momo ratt bedre? :) Jeg kunne tenke meg et mer moderne ratt på Celicaen, og ett som er vesentlig mindre, men jeg synes at selv dem mest nøytrale Momo-rattene er mer ekstreme enn jeg trenger, eller så ser dem ut som veteranbilratt (de som ikke er sportslige)

#28200  av Goose

har dere sett rattet i en 1996 celica (mk6) ? den er liten med airbag og den er tykk i tilleg. Jeg mener fremdeles den er mye bedre enn det ratet jeg har i T23'en min men den er ikke så vert heller.