I kveld var jeg å henta min MR2! Det var den svarte 90-modellen som var til salgs her på forumet for et par mnd siden. Nydelig bil må jeg si. Den er senka med HKS senkesett 40mm fremme og 25mm bake. K&N-luftfilter, DEFA alarm og Pioneer DEP-5500MP eller noe cdspiller samt et pioneer frontsett. I tillegg til de sommerdekkene på bildet har jeg kjøpt de vinterdekkene som Galaczy hadde tilsalgs her på forumet for litt siden. De er på 205/55R16 (se bilde) men jeg sliter litt med at de tar borti skjermen ved fullt rattutslag eller ved høy fart i sving. Skal ikke hjulbrønnen være stor nok til disse hjula? hmm. Vil jeg møte på samme problem med sommerdekka som er på 215/40R17? Hva bør jeg gjøre for å fikse det? (uten da å sette på originale fjærer igjen da..) Ellers var bilen strøken. Omlakkert og teflonbehandla lakk. gått 174'km. Eneste var at det kommer en vekslende suselyd fra høyre vippelykt i hastigheter over 80 km/t ca. Denne lyden forsvinner hvis jeg feller ned lyktene. Noen som har noe svar på dette? targataket hadde noe vindsus, men ikke mye. Får håpe det hvertfall er vanntett. Prosjekt fremover blir hvite tåkelys, blinklys og kanskje 94+ baklykter (helst us-spec) Styling ser jeg ingen hensikt å montere for bilen brukes om vinteren også, og er lav nok fra før av
Jeg må si de er noen nydelige biler. vanskelig å tenkte på at de er 12-13 år gamle. var en fryd å kjøre den.

Vedlegg
im000711.jpg (93.24 kiB) Vist 3090 ganger
im000701.jpg (75.62 kiB) Vist 3090 ganger
vinterhjul.jpg (18.72 kiB) Vist 3090 ganger