TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• styling??

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Celica
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Celica
 #27916  av koj

jeg har en celica 86 mod. hvor kan jeg få tak i styling til denne..
det er først og fremst fronten som jeg trenger. bruker man original støtfanger eller kjøper man en helt ny??

#27919  av sindrejl

jeg også har 86' , har funnet mye fin styling, men finner ingen som selger lenger :(
 #27923  av smallville

Hva me å gå på carequipment.no Dem har litt av vært. Dem reklamerer ikke for noe til en 86 mod. Men prøv å skriv en mail, dem er veldig flinke til å svare for seg virket det som.. Jeg tenkte jeg skulle legge inn en bestilling der i april nå... gleder meg :D

#28032  av sleeper

vet det er flere firmaer i svergie som selger hele kitt til st16x!!!
husker bare ikke navnet.....(skal si ifra når jeg kommer på det)
søk på den svenske toyota siden....

#30598  av sindrejl

jøss, tror jeg skal kjøpe det der siden jeg snart skal lakke kjerra uansett

#30650  av @lpher

sindrejl skrev:jøss, tror jeg skal kjøpe det der siden jeg snart skal lakke kjerra uansett
Jeg har en kjenning med en AT160 som er ombygd til ST162....med værsting skjørt foran og bak....men han mangler sidenskjørtene....grunnen til at jeg nevner dette er at jeg tror vedkommende muligens kan la seg lokke til et enkelt bytte :-)

Trouble is at den er hvit da....skal se om jeg får tak noen bilder... ;-)

@lpher

#30818  av PoWer Boost

jeg har en hvit st162. har orginale gt4 sideskjørt. kunne hjerne tenkt meg front/bakfanger!

#30823  av @lpher

PoWer Boost skrev:jeg har en hvit st162. har orginale gt4 sideskjørt. kunne hjerne tenkt meg front/bakfanger!

Hmmm...me sees an oportunity here :-)
Skal se om jeg får'n i tale....

@lpher

#31120  av PoWer Boost

hadde vært knall bra det!

#31124  av sindrejl

@lpher skrev:
sindrejl skrev:jøss, tror jeg skal kjøpe det der siden jeg snart skal lakke kjerra uansett
Jeg har en kjenning med en AT160 som er ombygd til ST162....med værsting skjørt foran og bak....men han mangler sidenskjørtene....grunnen til at jeg nevner dette er at jeg tror vedkommende muligens kan la seg lokke til et enkelt bytte :-)

Trouble is at den er hvit da....skal se om jeg får tak noen bilder... ;-)

@lpher
bytte BIL? hvitt er fett, da kan jeg kline på "Fina" eller "Castrol" merker.. hør me'n da :) men ombygd? går'n bra og stasj? :)

#31143  av gfc

PÃ¥ scanstyling.com finner du en god del styling til forskjellige Toyota modeller

#31287  av PoWer Boost

sindrejl:

ser du skal ha 235 /17" på celica'n din.... hvordan går det? bygge ut hjulbua da ell?

jeg har 205 /15" men skal kjøpe nye til sommeren..... trodde ikke det gikk mer enn 205 for det spruter jo møkk overalt på bilen når det har regna...

og hvordan er bilen når den er senka? kommer du over fartsdempere da?
for bilder jeg har sett, viser at den blir jæ.... lav med 40mm senk...

#31288  av sleeper

Jeg hadde en 86 mod celica med 40mm jamex fjører og gule koni på...
Hadde også 7.5*16 momo gt2 felger med 35 inpress og 205\45 dekker og da måtte jeg "justere" litt på de kantene som går inn ved bak buene for at de ikke skulle ta nedi...
så hvis du ikke har et veldig merkelig innpress på felgene så går det ikke med 235 dekker....

men det var aldri noe problem med at bilen skulle gå nedi med det oppsettet... :D (hadde tilogmed et 2.5" eksos som lå under der uten at det tok nedi...! :D

(trur f...meg at jeg har leita overalt for og finne alle delene jeg hadde på den..savner den selv om jeg har en st165 nå!)
skal prøve og legge ut noen bilder av den en gang!!

#31296  av CelicaTurbo

sleeper, vi har fremdeles ingen st165 på eiersidene våre, er det ikke på tide å få gjort noe med det? :)