Driver å tenker på MR2 (igjen
)
Er jo drømmebilen, og lysten på den øker for hver dag...
Men hvordan burde jeg skaffe den? Ser litt på Autodb og finn.no at de fleste ligger mellom 70 og 100k for en LHD GTi. Disse har vell 180k+ på tellern men det er vel ikke mye på en toyota?
Sjekka også litt på en sveitsisk importside og fant en som kom til å koste 50k ferdig importert til norge!? Dette var veldig billig syntes jeg så import er jo derfor veldig aktuelt. Men det er ikke noe jeg kan gjøre selv. Er det folk som kan ta inn slike biler fra utlandet og som er til å STOLE på når det gjelder stand/pris/km. Ser jo at TG bil tar inn en del men er jo litt mistenkelig at alle bilene demmes har 120k på tellern?
Ellers så er det motortekniske/interiøret det viktigste for meg siden bilen vil bli "fikset" utvendig med tiden (hellakering, styling ++)
Og det er dette jeg vil bruke pengene på og ikke reprasjoner...
Sitter fortiden med 626'en og den blir litt daff og vil ha noe mer sportslig. Den vil muligens bli solgt når jeg har spart opp det som evt er imellom den og en MR2.
Så er ute etter noen tips til RWD-kåt FWD-sliter i tenkeboksen =)

Er jo drømmebilen, og lysten på den øker for hver dag...
Men hvordan burde jeg skaffe den? Ser litt på Autodb og finn.no at de fleste ligger mellom 70 og 100k for en LHD GTi. Disse har vell 180k+ på tellern men det er vel ikke mye på en toyota?
Sjekka også litt på en sveitsisk importside og fant en som kom til å koste 50k ferdig importert til norge!? Dette var veldig billig syntes jeg så import er jo derfor veldig aktuelt. Men det er ikke noe jeg kan gjøre selv. Er det folk som kan ta inn slike biler fra utlandet og som er til å STOLE på når det gjelder stand/pris/km. Ser jo at TG bil tar inn en del men er jo litt mistenkelig at alle bilene demmes har 120k på tellern?
Ellers så er det motortekniske/interiøret det viktigste for meg siden bilen vil bli "fikset" utvendig med tiden (hellakering, styling ++)
Og det er dette jeg vil bruke pengene på og ikke reprasjoner...
Sitter fortiden med 626'en og den blir litt daff og vil ha noe mer sportslig. Den vil muligens bli solgt når jeg har spart opp det som evt er imellom den og en MR2.
Så er ute etter noen tips til RWD-kåt FWD-sliter i tenkeboksen =)

Mazda 626 GT - 2.5 V6Â KL31
Mazda RX-7 FD - EU spec