TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Føyer meg inn i rekken blant Lexus-eierene, nÃ¥ med felger ;D

• Skryt, prat og kommentarer.
Skryt, prat og kommentarer.
 #230661  av Matsern

Jess da, som topic sier. Jeg har testet bilen som Tore på Nippon.no har tatt inn over helga og etter en tur til sverige på lørdag var jeg solgt. Måtte ha bilen og fikk skilter på den i dag :D
Bilen er import fra Tyskland, men har hatt flere av sine år i Italia. Bilen har ca 100 000 på km-tellern og ser bortimot ny ut. Bortsett fra en liiiiiiten skade på fronten som jeg må fikse på i løpet kort tid.

Nye felger bestilt og alt er bare velstand.

Dagens bilde:

http://i11.tinypic.com/48cr9yd.jpg
Clicky clicky
Sist redigert av Matsern den 12 apr 2007 23:18, redigert 1 gang totalt.

#230676  av tunamgu

Velkommen i gjengen.

#230707  av Kilgallon

Grattis med ny bil da :D

#230710  av lexusmann

Grattis med go' vogn!!! :D Lov å spørre hva du måtte ut med??om det lønner seg å imortere fra Tyskland mener jeg...

#230781  av Matsern

lexusmann skrev:Grattis med go' vogn!!! :D Lov å spørre hva du måtte ut med??om det lønner seg å imortere fra Tyskland mener jeg...
Det kan lønne seg, jeg kjøpte min for en pris som er litt under det som er gjennomsnittet for 2000 modeller på finn og autodb, endte vel opp med å spare 10-15k på å kjøpe en import.

I dag skal orginal spilleren rives ut ettersom den har error3 og en stuck cd, har fått monteringsramma fra bilradiospes så da er det bare å sette igang.

Noen som har noen gode tips til å få ut gamle spillern? Etter hva jeg skjønte må kontrollpanelet til vifter og rompa-grillen ut for å komme til 4 skruer? Noen som har en god tips til hvordan jeg skal få ut de panelene uten å lage merker i resten av interiøret?

#230844  av tunamgu

Det viktigste,teip rundt der du skal jobbe,lett å ripe opp den myke gummien.Ta en flat skrujern of flipp opp den stoff-firkanten øverst der du legger ting og tang.Voila,så ser du selv hvordan du ska lfå ut resten.

Flipp så opp kromringen rundt girspaken,putt inn handa under panelen der de 3 knappene er(traction og setevarmere) og dra ut.

#230969  av Neemi

Grattis og velkommen inn Matsern ;)

#231769  av Bugster

Hvor blir det av bildene MED de nye felgene? :)

Vi venter spent...Hehe!

#231869  av Matsern

Bugster skrev:Hvor blir det av bildene MED de nye felgene? :)

Vi venter spent...Hehe!
Hehe, Det gjør jeg også.
Skal hente dem i morra, så kommer vel et bilde i løpet av kvelden da ja.

#233489  av marlboro1310

Liker de bilene,tight,mafia...og oser kvalitet... :D :wink:

Grattis med ny bil,flott sak!

#233615  av Matsern

Takk takk.

Jeg drømmer meg bort når jeg kjører bilen, kjører feil støtt og stadig fordi jeg glemmer å svinge av.. er så behagelig å kjøre bilen ;D

Uansett, Sommerfelgene tok noen dager extra i tollen, takket være en nååååget tidlig påskeferie på tollerne, men de står klare til pålegging hos Speedparts nuh. Jeg skal innom i morra etter jobb for å få de på bilen også blir det et oljeskift samtidig.
Også får jeg vel slenge opp et bilde etterpå ;)

#233915  av Matsern

Bilder av sommerfelgene 8)
Vedlegg
IMG_0811.jpg
IMG_0811.jpg (107.49 kiB) Vist 3277 ganger
IMG_0810.jpg
IMG_0810.jpg (141.49 kiB) Vist 3261 ganger

#233927  av Rage

Det ble ikke helt feil :D
Godt du er fornøyd med bilen.
Vi får samle japsene og ta en skikkelig photosession snart.

#233931  av Bugster

Flere bilder! De der var jo så mørke at man ikke ser noe av felgene :P

#233934  av Matsern

Jeg skal slenge opp noen high quality i kveld. Jeg tok masse bilder i går, må bare få gjort dem om fra RAW til JPG og lagt på litt effekter og shit 8)