TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Hvem legger solfilm billig og bra i oslo/akershus?

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#230780  av Rage

Riis Bilglass, Hurtigruta på Helsfyr etc. Kjenner en som jobber på Hurtigruta, veldige flinke der.

#230865  av BrennaRacing

Var innom på riis på helsfyr å spurte om pris på soting av alle rutene (utenom frontruta) og targataket...De skulle ha litt i overkant av 5000....

Var å spurte om det samme på en sjappe som ligger i Sandakerveien (husker ikke hva den heter) Der var de ikke helt sikre, men de sa at det ble minimum 7500 :shock: De syns bakruta var så vanskelig..

Så det er nok mye forskjellige priser, så er nok lurt å skjekke litt rundt før du bestemmer deg...

Skal forresten ha film på rutene mine snart jeg å, så driver å ser litt rundt

#230879  av Sven

Jeg tona rutene mine hos dem i sandakerveien.
Betalte 4800 for alle rutene untatt front selvsagt.
Men ble ikke fornøyd med resultatet, men de gjorde opp for seg:)

Min var sikkert første MR2 de har tona ruter på og så kanskje de fant ut at de ikke likte den og økte prisen litt...

#230895  av BrennaRacing

Det var deg ja...Han snakket om en svart Mr2 som han sleit med bakruta på :)

#230899  av Sven

Hehe, er nok litt lei den ja.
Men syns ikke resultatet ble noe bra ellers heller.
Snakka med de på Hurtiruta på Lørenskog, de ville ikke levert ut en bil sånn.
Var mange småfeil flere steder. Også lagde de en ripe i ene t-taket.

#230906  av BrennaRacing

Da har jeg ikke tenkt til å betale 7000 for å sette bilen min der hvertfall :)

Er forresten et firma som heter Filmlars....

En jeg kjenner har hatt bilen sin der..Lurer på om han betalte rundt 4000 for alle rutene jeg...Bra ble det også...Var en A3 da, men burde jo ikke være så veldig mye i prisforskjell...

Link: http://www.filmlars.no

Det ligger også på Torshov/Sandaker, så pass på at du ikke går feil å ender opp der Sven var :lol: [/b]

#230913  av csstian

Di er meget flinke på Autolink i Drammen.Di har sotet en del biler til oss før di kommer nordover.Helt rått resultat.Har ennu ikke funnet noe å sette fingern på di bilene som vi har fått.Prisen på en Corolla verso på alle ruter utenom frontrute kom på 5700 + mons.

#230915  av BrennaRacing

Nå vet ikke jeg hva prisen er på Verso i forhold til Mr2 (kan tenke meg at Verso er litt billiger) men prisen blir jo ganske stiv da.... 7125 inkl moms

#230934  av maxgets

Fikk pris på 5500 ink. for alle ruter uten frontrute på golfen på Riis.. var ikke så ille det da =)
(i tillegg så ligger de rett bak jobben..:D) blir sikkert til å dra dit da..

#230936  av csstian

BrennaRacing skrev:Nå vet ikke jeg hva prisen er på Verso i forhold til Mr2 (kan tenke meg at Verso er litt billiger) men prisen blir jo ganske stiv da.... 7125 inkl moms
går jo mere film på en verso.å er flere vindu. Men er mulig det er mere arbeid på mr2.Har aldri lagt på en slik bil.

#230945  av BrennaRacing

csstian skrev:
BrennaRacing skrev:Nå vet ikke jeg hva prisen er på Verso i forhold til Mr2 (kan tenke meg at Verso er litt billiger) men prisen blir jo ganske stiv da.... 7125 inkl moms
går jo mere film på en verso.å er flere vindu. Men er mulig det er mere arbeid på mr2.Har aldri lagt på en slik bil.
Ja, går mere film ja...Men Mr2en har jo siderutene bak, som er litt knotete, bakruta som er veldig buet...På versoen såkan man jo stå på bakken å legge filmen undenfra...I tilegg så har Mr2 sideruter uten karm, som gjør det vanskeligere å få det pent... Men tror nok 5000-6000 er en ganske normal pris...Er jo greit å bruke et firma som man vet gjør en god jobb

#231035  av ErikG

Noen som vet om "filmlars" er dansk??

#232267  av BT-GTI

dindekor i lillestrøm er faktisk ikke så dyrt som de andre prisene over... holder til ved maxbo om jeg ikke husker feil.

#232743  av janmf1983

http://www.solfilmspesialisten.no/ meget flink han som er der.
og du får 5års garanti på filmen og jobben.
betalte vel ca 5200 for 200sx s14.
og ca 4800 for en 626 jeg hadde.