TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Soting av ruter!!!

• Diskusjon og spørsmÃ¥l om Lexus
Diskusjon og spørsmål om Lexus
 #231222  av lexusrider

Har sota ruter på min is200.. men dei fekk ikke til å sote bakruta...:(

men det er å få org soting også... men e lurer på hvor mørk den sotinga er? og om det er varmetråder i den bakruta?
 #231224  av DanielJ

lexusrider skrev:Har sota ruter på min is200.. men dei fekk ikke til å sote bakruta...:(

men det er å få org soting også... men e lurer på hvor mørk den sotinga er? og om det er varmetråder i den bakruta?
på IS 200 Sport er det jo rutene sotet org.

#231232  av lexusrider

ja er klar over det... men det er jo ikke mørk i det hele tatt?? noen som har bilder om hvor mørk den er??

#231287  av csstian

Du ser på sidevindu bak hvor mørke di er.Hadde ikke nå orntlig bilde av bakruta.Men den er somme som siderutene
Vedlegg
Lexus 3 024.jpg
Lexus 3 024.jpg (260.81 kiB) Vist 1531 ganger

#231297  av lexusrider

takker. :D .. får du fiksa meir bilder...?
lurer på å bytte rute... vil liksom vetta at er det er noko poeng i det.. ikkji noko moro å bytte rute, også bli det ikkji noko bra.. :?
 #231329  av KK-ma70

lexusrider skrev:Har sota ruter på min is200.. men dei fekk ikke til å sote bakruta...:(

Hvem var det som sotet rutene dine da? Hvis det var et firma synes jeg det var rart at dem ikke klarte det. Den bakruta er jo ikke så krum...
Hvis jeg var deg ville jeg ha sjekket med flere firma for å høre hva dem sier :) Skal ikke være en umulig oppgave det dær :D

RIIS Bilglass
Hurtigruta Carglass
Jan Gustavsen(vet ikke om de har avdelingen utenfor Tr.heim da... :roll: hehe)

#231369  av csstian

Jeg synest orginal bakrute på sporten er mørk i massevis. Så du kan jo bruke glassruteførsikring om du har.Er jo ikke unormalt at ei rute bare smeller :lol: Men pass på at di bestiller rute til en sport da.

#231385  av galx

Jepp, helt enig, rutene på Sporten er mørke nok. Varmetråder er det også 8) . Men det var da merkelig at dem ikke klarte å sote bakruten din..?

#231454  av Varnes

Har profftonet bakrute på min(ikke sport), å den er bra, å varmetrådene funker seff også :)