TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• da blir det endelig mr2

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #231602  av paalw

hei til toyotafolket!

Da blir det MR2 på meg, som jeg har sikla på hver gang jeg skulle kjøpe bil, men alltid endt opp med noe annet. Men nok er nok :D

Har sett på alt til salgs i hele Europa. De som står til salgs i norge begynner å bli ganske slitne mesteparten har jeg inntrykk av. Har også sett på Turbo, det var det jeg egentlig ville ha, men finner ingen strøkne biler av den typen heller. Det er jo ikke så rart siden de begynner å bli noen år.

Har funnet bil nå, en strøken mørk grønn metallic 95 modell rev3 , 95000km. Helt original med tilhørende kassettspiller og 15" hjul. Så får jeg nøye meg med 175 hester enn så lenge så får vi se hva som skjer etterhvert. Drar ned og henter den i sveits om et par uker om alt går etter planen. Gleder meg ikke :D

#231614  av mr2cato

gratulerer :lol:

Spesielt gøy med rev 3. Det er en heller skjelden vare her i Norge. ;)

planer for bilen ? :P

#231727  av jumbo

Dæggern ja, originale rev. 3 biler finnes så godt som ikke her til lands så det blir en rimelig spesiell bil :D

#231748  av lexusmann

Grattis, du må skufle på med bilder!!! :D

#231931  av paalw

jepp takk, da er avtalen i boks og fly og fergebilletter bestilt. Må bare finne et sted de har lette fine 17" i 7" og 8" ET35 så blir dette bra :)

#232176  av Kilgallon

Grattis med bil da :wink:

#234029  av paalw

satan nå er jeg trøtt. dro i går mårrest og hjemme nå. happy med bilen! veldig tight og fin å kjøre:) får vaske den så skal jeg vel få slengt opp noen bilder. stakkars den trenger nye felger.