TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Leketøy til sommeren!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #231625  av hmsilset

Gleder meg til å cruise rundt med bygdalappen på denne i sommer :P En Honda Nighthawk 650 84 modell med 73 hk.Jeg importerte den fra california for 7 år siden,men nå har faren min kjøpt den fra den siste eieren.Betalte bare 13000kr :wink:
Vedlegg
DSC00124u.jpg
DSC00124u.jpg (50.73 kiB) Vist 165 ganger

#231729  av Kilgallon

Greit leketøy dette da :wink:

#231920  av hmsilset

Kilgallon skrev:Greit leketøy dette da :wink:
Ja :P Er bare å gi bånn gass.Går ikke rundt.Hvist jeg ikke drar i styret da :wink:

#232023  av tommis

Leketøy til sommer'n ja! Fikk litt igjen på skatten i år(for en gangs skyld) så i dag har jeg kjøpt meg sykkel jeg også. en Aprilia RS250 fulleffekt med 74hk :D
Vedlegg
rs250#14.jpg
rs250#14.jpg (12.79 kiB) Vist 810 ganger

#232043  av hmsilset

tommis skrev:Leketøy til sommer'n ja! Fikk litt igjen på skatten i år(for en gangs skyld) så i dag har jeg kjøpt meg sykkel jeg også. en Aprilia RS250 fulleffekt med 74hk :D
Herlig :P Dette må gå noe helt sykt da!Tenkte å kjøpe selv en gang,men ble den gamle Hondaen til halve prisen,hehe..

#232052  av Stiansen

tommis skrev:Leketøy til sommer'n ja! Fikk litt igjen på skatten i år(for en gangs skyld) så i dag har jeg kjøpt meg sykkel jeg også. en Aprilia RS250 fulleffekt med 74hk :D
Lekker sykkel :)

#232098  av Andy_Celica

De der går noe jævlig opp til 100 -140 km. har en kompis med en rgv og han flekker det som er av større sykler i aksen :D

#232200  av tommis

Andy_Celica skrev:
De der går noe jævlig opp til 100 -140 km. har en kompis med en rgv og han flekker det som er av større sykler i aksen :D
Den virker hissig ja! Men jeg har egentlig ikke kjørt den noe særlig. Har ikke tatt mc lappen enda :oops:

Noen som har en formening om hva det koster å kjøre opp til tung mc i dag? Har jo bra med trafikk erfaring, har hatt billappen i over 5år nå.

#232204  av MR2WideBody

tommis skrev:
Noen som har en formening om hva det koster å kjøre opp til tung mc i dag? Har jo bra med trafikk erfaring, har hatt billappen i over 5år nå.

Kommer nok til å koste deg rundt 10-12 000 kr med oppkjøring og hele greiene, holder på med det sjøl, har bare 2 kjøretimer og oppkjøring igjen og hittil så har det kommet på ca 9000.

#232251  av tommis

MR2WideBody skrev:
tommis skrev:

Kommer nok til å koste deg rundt 10-12 000 kr med oppkjøring og hele greiene, holder på med det sjøl, har bare 2 kjøretimer og oppkjøring igjen og hittil så har det kommet på ca 9000.
Har du hatt noen kjøretimer også da, eller kun det obligatoriske?

#232346  av MR2WideBody

Har blitt 2 kjøretimer og bare det obligatoriske, men det kommer jo mye ann på hvor du skal kjøre og da, er billigere de stedene det er mindre etterspørsel på kjøreskolene..

Banekjøringa er forresten dritmorro, kjører kjegler og noe greier. Og når du er ferdig med det så er det bare å kjøre idiot så det holder

#232900  av Larsen

Ra sykkel det der ja. Hadde en slik en i full effekt for noen ar tilbake. Ble aldri skilter pa den da ettersom forsikringen skulla ha 70k for a forsikre den pa faren min... Angaende antal timer sa vil jeg tippe alt fra 5-10 timer avhengig av erfaring med sykkel.

#232918  av MR2WideBody

leketøyet mitt for sommeren, morsom 600 kubikker
Vedlegg
DSC00038.JPG
DSC00038.JPG (182.41 kiB) Vist 159 ganger

#232931  av Stiansen

Ohh, nice :D

#232941  av lasse

MR2WideBody skrev:leketøyet mitt for sommeren, morsom 600 kubikker

De der er VILLE!!!!
Kjenner to stykker som har/har hatt, kjører jo fra alt som er av biler uansett...
Tror det er snakk om 0-200 på rundt 9 sek...