Er nesten sikker på at jeg så en AE86 i bergen like ved lagunen på vei mot byen i dag i 4tiden. Så meget fin ut på den avstanden jeg så den, den var vinrød metallic. Noen som vet noe om den?
Var på Streetmeet på Askøy forleden, og da preiket jeg med en kar fra Sotra. Han hadde fått tak i vinrød, med lakkerte sorte hjulbuer. Eneste kjipe var at han kjørte på stålfelger.. Dritstrøken bil
Kan det ha vært den?
det er samme bil som greven sier. Vet hvem eieren er. Betalte ikke mer enn 40000 for den ferdig reg. fra Danmark!! den har foreløbig 4age ,men snart med 4agze motor
James skrev:det er samme bil som greven sier. Vet hvem eieren er. Betalte ikke mer enn 40000 for den ferdig reg. fra Danmark!! den har foreløbig 4age ,men snart med 4agze motor
Nå må du ikke røpe alle planene mine. Og jeg fikk den ikke fra Danmark. Sveits derimot.
Power of dreams
Ae86 Apex Levin
Accord 94 mod.
Kp62 Starlet (DøD)
James skrev:det er samme bil som greven sier. Vet hvem eieren er. Betalte ikke mer enn 40000 for den ferdig reg. fra Danmark!! den har foreløbig 4age ,men snart med 4agze motor
Nå må du ikke røpe alle planene mine. Og jeg fikk den ikke fra Danmark. Sveits derimot.
hehe, ops.. sier ikke mer jeg! fra Sveits ja...jeg hadde hørt den kom fra Danmark
Greven skrev:Var på Streetmeet på Askøy forleden, og da preiket jeg med en kar fra Sotra. Han hadde fått tak i vinrød, med lakkerte sorte hjulbuer. Eneste kjipe var at han kjørte på stålfelger.. Dritstrøken bil
Kan det ha vært den?
Traff på samme kar i går kveld, med rød skilt. Kult å se en AE86 i Bergen. Dro ganske greit i fra med Supra'n da
Greven skrev:Var på Streetmeet på Askøy forleden, og da preiket jeg med en kar fra Sotra. Han hadde fått tak i vinrød, med lakkerte sorte hjulbuer. Eneste kjipe var at han kjørte på stålfelger.. Dritstrøken bil
Kan det ha vært den?
Traff på samme kar i går kveld, med rød skilt. Kult å se en AE86 i Bergen. Dro ganske greit i fra med Supra'n da
Pshhhjjj. Jeg var bare ute etter å ligge sidelengs jeg. Rett frem kjøringen kan du fint ha for deg sjøl.
Dyrisk pen lyd i bilen din da. Takk for praten.
litt forskjell fra 114hk til 400hk. Ville blitt overrasket om du ikke dro ifra. Men så ikke en eneste sladd iløpet av tiden jeg lå bak deg.
Mobilkamera dah.
Men flytter på seg det dyret ditt.
Power of dreams
Ae86 Apex Levin
Accord 94 mod.
Kp62 Starlet (DøD)