TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Min 92mod MR2

• Skryt, prat og kommentarer.
Skryt, prat og kommentarer.
 #232144  av Bacardi8

Drister meg til å legge ut noen bilder av bilen. Alle bilder er fra ifjord så den er litt anderledes iår, men pga drittvær så orker jeg ikke ta bilder enda.. :?
Planen er å ordne alle mods slik at den er klar til 1.mai.. :D
Vedlegg
Med sommerdekk..=)
Med sommerdekk..=)
Min.JPG (51.06 kiB) Vist 4266 ganger
Bakluka har blitt justert og reklamen ble fjerna da den ble omlakkert igjen.. Anbefaler ikke ccharstad til noen!
Bakluka har blitt justert og reklamen ble fjerna da den ble omlakkert igjen.. Anbefaler ikke ccharstad til noen!
DSC00408.JPG (206.47 kiB) Vist 3617 ganger
Hekk..
Hekk..
DSC00407.JPG (48.96 kiB) Vist 4266 ganger
Front..
Front..
DSC00404.JPG (36.76 kiB) Vist 4266 ganger

#232146  av ketta

RÃ¥ mr2 du har der :D

#232147  av Doffen696

Ligger ikke denne bilen ute til salgs? eller har du nettopp kjøpt den?

#232148  av Bacardi8

Den lå ute for salg..skulle selge den, men så gikk etpar ting i stykker så jeg beholdt den og koster mer på den isteden..hehe :P
Men mulig den går om noen er intressert..

#232149  av Bacardi8

ketta skrev:RÃ¥ mr2 du har der :D
Takk! :D

#232213  av japse-gnmfr

synes den var jævli fin:D lyst til og selge vinterfelgene dine:D

#232223  av Bacardi8

japse-gnmfr skrev:synes den var jævli fin:D lyst til og selge vinterfelgene dine:D
Takker! :)

Tja, har egentlig planer om å selge både vinter og sommerfelger..vil ha 18" :D Har vinterbil så MR2,en går kun sommerstid nå..

#232225  av celicat23

Bacardi8 skrev:Tja, har egentlig planer om å selge både vinter og sommerfelger..vil ha 18" :D Har vinterbil så MR2,en går kun sommerstid nå..
Lot være og kommentere bilen tidligere for jeg ville ikke være negativ - men siden du selv har skjønt det så: veldig pen MR2, bortsett fra felgene! :D

#232226  av Kilgallon

Nice :D

#232230  av Bacardi8

celicat23 skrev:
Bacardi8 skrev:Tja, har egentlig planer om å selge både vinter og sommerfelger..vil ha 18" :D Har vinterbil så MR2,en går kun sommerstid nå..
Lot være og kommentere bilen tidligere for jeg ville ikke være negativ - men siden du selv har skjønt det så: veldig pen MR2, bortsett fra felgene! :D
Felgene er det forrige eier som har tatt ut..ville ha mest mulig grep på vinterføre, og ville ikke gå opp i dimensjon, de er fæle! Men helt nye da..så bedre enn stålfelger.. :lol:

#234832  av Bacardi8

Da er begge caliperne foran overhalt og til lakkering samt at et coiloverkitt fra Tein skal monteres før sommerdekk snart (håper snart veffal...snødde idag :? ).. Så har jeg sett på andre tråder her at folk sliter med å få på felg med coiloversett.. Jeg har 17x7,5 på ET 42.. Er det noen som vet om jeg sliter og bare skal bestille spacere med en gang eller går dette bra? :?:

#234958  av japse-gnmfr

nice den ass...Ã¥ssen styling er dette??

#234977  av paalw

for en gangs skyld fin plastikk!

og nydelig farge.

#235000  av Bacardi8

japse-gnmfr skrev:nice den ass...Ã¥ssen styling er dette??
Takk..:) Det er Bomex knock off..er lik utenom det hullet mellom lyktene framme..
paalw skrev:for en gangs skyld fin plastikk!

og nydelig farge.
Takk! Skal få tatt noen bilder straks sommerfelgene er på..bilen er for høy, skiltet foran er fælt plassert + at jeg ikke liker vinterdekk..hehe
Blei forsåvidt nylakkert i begynnelsen av mars så nå er den faktisk blank i lakken.. :P Burde vel egentlig flyttes til prosjekter den her snart..