TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Hvor fÃ¥ tak i CS fanger? Ikke i Norge!

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Celica
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Celica
 #232331  av wickeddark

Andre plasser en hos Toyota Norge og Fensport? Blir for dyrt her i Norge, Drøyt med 3500,- for plasten, og 1500,- for jernet, plus ett par høvdinger minst i lakkering.

#232372  av Daniel_hoy

Ny på plast koster ca 2200 på toyota. Bestill den uten lyktespyler. Det er den med spyler som er såpass dyr.

#232407  av wickeddark

Daniel_hoy skrev:Ny på plast koster ca 2200 på toyota. Bestill den uten lyktespyler. Det er den med spyler som er såpass dyr.
Hm, i følge Harila Tromsø (eneste Toyotaforhandler her) så kosta den 3500,- Og da mener jeg at det var pluss moms :shock:

Men da tror jeg at jeg stikker en tur bort til dem etter påsken, så kan jeg se selv i deleregisteret

#232925  av 2fastgt4

jeg betalte ca 2000 kr inkludert moms og hull til lyktespylere :D
mulig det var 2300.

dette var i oslo toyota øst

#233716  av sinkz

dette har sikkert vært oppe før men jeg skal bygge om til cs front på st 182 en min HVA trenger jeg? dele nr hadde vært flott:)

#233719  av wickeddark

2fastgt4 skrev:jeg betalte ca 2000 kr inkludert moms og hull til lyktespylere :D
mulig det var 2300.

dette var i oslo toyota øst
NÃ¥r var dette?

#233757  av wickeddark

Den stålbjelken, noen som husker prisen på den?
å jeg forresten ha den? Går det ikke ann å bruke den gamle?

#233759  av sinkz

skl på toyota nuh noen som vet hvordan stål deler jeg må ha?

#234522  av CelicaTurbo

Det står omtalt på forumet et sted med alle delenummer, men om de finner CS-fangere på et bilde i delekatalogen så ser de også støtfangeren på det bildet, som en horisontal tykk stang på bildet. Det er ikke mulig å bruke den støtfangeren til vanlig st185 med CS-fangeren for den er betydelig større og tykkere (og tyngre).