TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Celica Supra kræsj Tiller Trondheim 6/4-07

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #232735  av nlight

Sto å så på at en sølv/brun/noe i den dur ble påkjørt bakfra i krysset opp mot biltema. Merkelig egentlig, for vi sto akkurat å så på 2 andre biler som hadde gjort akkurat det samme i samme kryss for 5 minutter siden :P
Menmen, påkjørsel bakfra er vel ikke så mye å gjøre med, men det hjelper vel å bruke blinklyset når man stopper å venter på klart til å svinge til venstre? :wink:

#232751  av @lpher

Aj! HÃ¥per ikke det er noen her inne...

#232815  av Th4 Ghost

Auch. hvordan ser bilen ut nå da? mye skader eller bare en liten bulk?

#232828  av tojo

:cry: trist,får håpe den lar seg reparere.

#232848  av nlight

Så ikke ut som det ble så veldig store skader. Fikk seg en trykk på midten. X-trail med kufanger som stoppa litt sent
Sist redigert av nlight den 07 apr 2007 10:09, redigert 1 gang totalt.

#232860  av cameleon

fikk se skaden på supraen og til den andre bilen. supraen har en liten bulk som er fiksbar. den andre bilen...vel...skulle tro at supraen hadde større skade men...frank får fortelle selv han hehe:)

#233088  av @lpher

Feck...var dette jeg var redd for...

#233250  av chris

Var lite skader. Hadde ikke så mye å si, sa han :P

#233283  av Th4 Ghost

haha, da var det ikke så farlig ;)

du får stå på med å fikse opp bilen din da Frank :)

#233547  av supratt

Utal deg ikke om ting du ikke vet gutt, blinklyset mitt hadde stått på i minst 7-8 sekunder det når dama i X-trailen kom i 30 km/t rett i stumpen på meg...
Hu sa rett ut at hu merka ikke noe før det smalt, hu kikka til høyre på krasjen som hadde skjedd noen få minutter tidligere hu;) haha, fikk loppa hu for noen dineros og dro hjem og skrudde av fangern på deleSupraen jeg har;)
:wink:

Og under prosjekter er storyen om hva som skjer med min MKII Supra akkurat nå;) :D
Vedlegg
Soooo;)
Soooo;)
DSC00252hehe.JPG (203.7 kiB) Vist 105 ganger
SUV my ass:)
SUV my ass:)
DSC00250hehe.JPG (209.51 kiB) Vist 106 ganger

#233579  av supratt

hehe, det hjelper ikke med blinklys når dama kikker bort fra veien foran seg vettu :wink: