TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Clutch

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller
 #28359  av Stian

Noen som vet om NA Clutchen og Turbo Clutchen er like??
Mener nå ikke belegget på plata da,men de rillene inne i hjerte på Clutchen, :? jeg er veldig usikker på om de går omverandre

Hadde vært ok med litt hjelp!
Får på Toyota vet de jo ikke noen ting!

#28370  av sindrejl

nei toyota har aldri hatt peil.. de har alt men du må vite hva du skal ha for at de skal ha det ;)

#28408  av MR2turbo

Jeg er rimelig sikker på at de ikke er like.. det er større dia på turbo (eller GT4) clutchen...

#28464  av Stian

Ja jeg er litt usikker på om det er noe forskjell på de
Bestillte en av hver så får jeg se.... :?
Blir jo ikke noe bedre da når Toyota sier de er like på
90-92 (us) NA og Turbo bil... :?

Men fikk jo aldrig noe svar på om Svinghjulet på US og Japan bilen
er like da..... :evil:

IDIOTER, Faen meg til tullinger! .......

#31396  av Stian

Ja, etter mye frem å tilbake på Toyota,
Så er Clutch konklusjonen som følger.:

Fikk ikke engang svar fra Teknisk avd, på Toyota Norge...De visste heller ikke om denne var lik.......

Men jeg bestillte begge, :roll: .

De er like innvendig på de rillene i hjærte på lammel plata, men Turbo lammel plata; som Markus sa` er 1cm større i diameter, enn lammel plata til NA motor Clutchen....

Dette er bare en info! så dere også er klar over at Toyota Norge ikke er intressert i å Hjelpe, med mine tekniske spørsmål da.

Men jeg har da løst problemet mitt!
Da gjenstår det bare å få bygd en Cinter clutch.

#31411  av MRQuoc

De få gangene jeg har vært på Toyota i Drammen (åssiden) har jeg blitt møtt med stillhet , de sier liksom ikke mer enn nødvendig .. og jeg spør og graver men får igjen " det kan vi ikke si helt sikkert" ... selvsagt er ikke "sportsbilene" noe særlig image i norge fra Toyota. Det eneste de skilter med er jo driftsikkerhet .. , forandring utover orginale prinsipper kan dem veldig lite om. det er mitt syn på de. men selvsagt .. å selge bil er dem glade i , jeg og far drar jo ofte innom der og ser på biler. og på den siden er dem ganske aktiv med å hjelpe :roll: , de er så driftsikre at de gir beng i det andre kanskje ? .. men har da møtt noen verkstedansatte , og dem er ganske hyggelige :] .. de er på en måte litt annerledes enn de som har gått. kanskje pga av de ser bilene ofte , og kjører selv en litt annerledes Toyota enn den administrive avdelingen ?