da var Honda lagt på is for en stund og Toyota må prøves.
Hva jeg fikk bilen for vil jeg ikke ut med. (regner med det kommer til å hagle inn spørsmål om det). Bilen har vær i Norge i rundt en måneds tid nå. Kom rett ifra Sveits og har blitt brukt aktivt til Autoslalom der nede. Karosserimessig syntes jeg bilen er strøken. Har vært noe rustbehandling noen steder. Men arbeidet som er blitt gjort der er jeg veldig fornøyd med. Eneste rust jeg har funnet på bilen er på krengestaget foran. Så jeg bytter like greit alle stagene.
Noen av forrigene er slitne og motorfestene. Så dette byttes mot polyforringer. Kvasskammer er også bestilt inn.
PLaner fremover må vel igrunn være å få gjort litt småplukk på bilen.
BIlen idler på 1200-1400rpm. Mangler en vacuum slange på innsugsmani og har en åpen kobling der. Skal sjekke det opp mot autodata og se hvor den leder hen om jeg har oversikt på det.
Skulle gjerne hatt litt større spekter over hvor jeg finner deler og slikt til bilen. Så om noen har, så PM meg gjerne. Så jeg kan lage en oversikt over leverandører, deletilgang osv.
Hva er gjort med bilen til nå?
Det står gule koni på bilen med eibach fjærer. Motoren er nyrenovert og har kjørt 320k til nå. Girkassen har noen slitne lager og lager en type "kompressor" lyd som er litt kul og litt irriterende med tanke på at det er noe som er "defekt". Men fungerer helt ypperlig.
Fikk med 5 goodyear slicks med bilen og 4 stk Goodyear Eagle Touring dekk. Ganske fornøyd med det. Står en bøttestol i bilen av ukjent merke. Så den byttes nok ut mot to like stoler. Hater den som står i. Den er steinhard. 30cm Momo ratt med tilsvarende hub.
Ellers er vel bilen original tenker jeg.
Kommer mer detaljer osv om litt.





Hva jeg fikk bilen for vil jeg ikke ut med. (regner med det kommer til å hagle inn spørsmål om det). Bilen har vær i Norge i rundt en måneds tid nå. Kom rett ifra Sveits og har blitt brukt aktivt til Autoslalom der nede. Karosserimessig syntes jeg bilen er strøken. Har vært noe rustbehandling noen steder. Men arbeidet som er blitt gjort der er jeg veldig fornøyd med. Eneste rust jeg har funnet på bilen er på krengestaget foran. Så jeg bytter like greit alle stagene.
Noen av forrigene er slitne og motorfestene. Så dette byttes mot polyforringer. Kvasskammer er også bestilt inn.
PLaner fremover må vel igrunn være å få gjort litt småplukk på bilen.
BIlen idler på 1200-1400rpm. Mangler en vacuum slange på innsugsmani og har en åpen kobling der. Skal sjekke det opp mot autodata og se hvor den leder hen om jeg har oversikt på det.
Skulle gjerne hatt litt større spekter over hvor jeg finner deler og slikt til bilen. Så om noen har, så PM meg gjerne. Så jeg kan lage en oversikt over leverandører, deletilgang osv.
Hva er gjort med bilen til nå?
Det står gule koni på bilen med eibach fjærer. Motoren er nyrenovert og har kjørt 320k til nå. Girkassen har noen slitne lager og lager en type "kompressor" lyd som er litt kul og litt irriterende med tanke på at det er noe som er "defekt". Men fungerer helt ypperlig.
Fikk med 5 goodyear slicks med bilen og 4 stk Goodyear Eagle Touring dekk. Ganske fornøyd med det. Står en bøttestol i bilen av ukjent merke. Så den byttes nok ut mot to like stoler. Hater den som står i. Den er steinhard. 30cm Momo ratt med tilsvarende hub.
Ellers er vel bilen original tenker jeg.
Kommer mer detaljer osv om litt.





Power of dreams
Ae86 Apex Levin
Accord 94 mod.
Kp62 Starlet (DøD)
Ae86 Apex Levin
Accord 94 mod.
Kp62 Starlet (DøD)